M | mlesniewska1 |
maria88 - Dziękuję za odpowiedź. Chyba wszystkie wymienione wątki znam, ale nie znajduję rozwiązania mojego problemu.
Jeszcze spokojnie sprawdzę. Wróciłam do nauki po kilku miesiącach i wydaje mi się, że nastąpiły zmiany na gorsze. Np. zostały usunięte "powtórki słówek w zdaniach", bardzo fajna sprawa (ja nie czytałam zdań, tylko je odsłuchiwałam), przedtem też nie miałam problemu z ustawieniem ilości słówek do powtórek, a teraz nie mogę sobie z tym poradzić. - 8 lat temu zmieniany: 8 lat temu |
|
mlesniewska1 - Masz rację. Zmiany w ostatnich miesiącach polegające na próbie przeniesienia dotychczasowych funkcjonalności do aplikacji mobilnej są trochę żenujące :-( Choć w zasadzie jest to odwrotnie - eTutor próbuje bowiem dopasować starą aplikację desktopową do nowej mobilnej, co w przypadku ograniczeń jakie niesie oprogramowanie smartfonów nie jest zbyt dobrym pomysłem. Przerabiałam to kilka lat temu w firmie o innym profilu i wówczas okazało się, że nie specjalnie da się pogodzić oba odmienne środowiska. Aby nie ograniczać "starych" funkcji trzeba było zbudować zupełnie niezależną nową aplikację mobilną. W przeciwnym razie każda jedna nowa zmiana powodowała przysłowiowe trzy błędy w starej.
-
8 lat temu
|
0 |
mlesniewska1 - c.d. I taką sytuację mamy teraz w eTutor - niektóre funkcje nie przystające do aplikacji mobilnej zostały usunięte. Co chwilę coś "starego" nie działa (a to zliczanie punktów, a to powtórki, a to dodawanie notatek, a to ... itd). Co wcale nie oznacza, że nie ma nowości i poprawy wyglądu czy działania. Jak to zwykle bywa: coś za coś.
-
8 lat temu
zmieniany: 8 lat temu
|
+1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.