ZALOGUJ SIĘ

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz serwisu eTutor

I. Informacje ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu eTutor oraz powiązanych z serwisem eTutor aplikacji mobilnych oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną.
  2. Użytkownicy serwisu eTutor oraz powiązanych z nim aplikacji mobilnych zobowiązani są do stosowania się do postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Treść Regulaminu udostępniona jest pod adresem https://www.etutor.pl/regulamin/
  4. Treść Polityki prywatności, dostępna dla użytkowników znajduje się pod adresem https://www.etutor.pl/regulamin/polityka-prywatnosci/ Polityka prywatności stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  5. Właścicielem serwisu eTutor oraz podmiotem świadczącym usługi drogą elektroniczną (Usługodawcą) na rzecz Użytkowników, w tym także podmiotem zawierającym umowy z Zamawiającymi jest: LangMedia sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Rapackiego 5, 53-021 Wrocław, NIP: 6711762204, REGON: 320522802, zarejestrowana pod numerem KRS: 0000306795 (VI Wydział Gospodarczy KRS przy Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej), Kapitał zakładowy 113 400 zł.
  6. Przy rejestracji konta, Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
  7. W przypadku rejestracji w Serwisie Użytkowników, którzy ukończyli 13 lat zapoznanie z Regulaminem oraz Polityką Prywatności powinno nastąpić wspólnie z rodzicem lub opiekunem prawnym.

II. Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia pisane wielką literą oznaczają:

  1. Platforma, serwis eTutor, eTutor , Serwis – platforma e-learningowa przeznaczona do nauki języków obcych dostępna pod adresem https://www.etutor.pl/, udostępniana po zawarciu umowy z Zamawiającym do korzystania przez Użytkowników, albo udostępniana po założeniu konta w Serwisie przez Użytkownika,
  2. Aplikacje mobilne – aplikacje służące do zainstalowania na urządzeniach mobilnych Użytkowników, które zapewniają dostęp do Platformy oraz możliwość zarządzania kontem Użytkownika, które są udostępniane bezpłatnie Użytkownikom,
  3. Regulamin – niniejszy Regulamin,
  4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Usługodawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  5. Przedsiębiorca, któremu przysługują uprawnienia konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tę osobę działalności gospodarczej,
  6. Użytkownik - osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 lat i która korzysta z eTutor lub aplikacji mobilnych. W przypadku Użytkowników, którzy nie ukończyli 18 lat, osobą reprezentującą Użytkownika jest jego rodzic lub opiekun prawny, który posiada pełną władzę rodzicielską nad Użytkownikiem,
  7. Użytkownik uprzywilejowany – Użytkownik, któremu przyznane są dodatkowe uprawnienia w Serwisie, takie jak dostęp do panelu zarządzania grupami w serwisie eTutor. Zakres tych uprawnień określa umowa o współpracy z Zamawiającym, a dostęp do nich jest możliwy po uprzedniej autoryzacji wysłanym przez Usługodawcę kodem SMS do Użytkownika. W tym celu niezbędne jest wskazanie przez Użytkownika numeru telefonu, na który kod ten będzie każdorazowo wysyłany w celu weryfikacji osoby korzystającej,
  8. Umowa - umowa o świadczenie usług elektronicznych wybranych przez Użytkownika, zawierana przez Usługodawcę i Użytkownika, która zawierana jest na odległość,
  9. Umowa o współpracy – umowa, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną, która zawierana jest pomiędzy Zamawiającym, a Usługodawcą, na mocy której Zamawiający uprawniony jest do zapewnienia dostępu do eTutor oraz powiązanych z nim aplikacji mobilnych wskazanym przez siebie osobom (Użytkownikom), określająca także zasady dostępu do serwisu eTutor przez Użytkowników wskazanych przez Zamawiającego, a których finansowanie zapewnia Zamawiający,
  10. Usługa – usługa dostępu do treści lub usług cyfrowych w serwisie eTutor lub aplikacji mobilnych, której rodzaj i zakres określa umowa z Użytkownikiem, albo w przypadku zawarcia umowy o współpracę, z Zamawiającym,
  11. Zamawiający – podmiot, który zawarł z Usługodawcą umowę o współpracy, na świadczenie usług elektronicznych zapewniającą dostęp do serwisu eTutor dla Użytkowników będących: Pracownikami, Współpracownikami Zamawiającego lub innymi osobami, którym Zamawiający za zgodą Usługodawcy umożliwił korzystanie z platformy eTutor w zakresie i na zasadach opisanych w umowie o współpracy,
  12. Konto – indywidualne konto przypisane do Użytkownika w Platformie, dostępne po rejestracji, za pośrednictwem którego Użytkownik może korzystać z Platformy,
  13. Rejestracja – proces założenia Konta Użytkownika, który odbywa się po wypełnieniu przez Użytkownika danych osobowych podanych w formularzu na stronie internetowej https://www.etutor.pl/ lub w aplikacjach mobilnych (imienia, nazwiska, adresu e-mail) oraz utworzeniu loginu i hasła,
  14. Login – indywidualna nazwa Użytkownika, tworzona przez Użytkownika przy rejestracji, który umożliwia zalogowanie do Serwisu,
  15. Hasło – indywidualny ciąg cyfr, liczb i znaków specjalnych utworzony przez Użytkownika, podawany przez Użytkownika przy rejestracji, które umożliwia zalogowanie do Serwisu,
  16. Podstawowe funkcje Platformy – funkcje Serwisu dostępne bezpłatnie dla każdego Użytkownika, który założy konto takie jak: posiadanie konta w serwisie, dostęp do lekcji z pierwszego tematu na każdym poziomie zaawansowania, możliwość wykonania maksymalnie 500 powtórek, ograniczony dostęp do wybranych gier językowych,
  17. Kurs online z Lektorem – dodatkowa Usługa odpłatna obejmująca cykl zajęć edukacyjnych online z Lektorem przy wykorzystaniu materiałów dostępnych na platformie eTutor w formule zajęć indywidualnych lub grupowych,
  18. Lektor - lektor polski, który uczy języka obcego, będący osobą upoważnioną i oddelegowaną do świadczenia usługi zajęć edukacyjnych w formie Kursu online i któremu przyznane są dodatkowe uprawnienia w serwisie eTutor, takie jak możliwość zlecania i sprawdzania zadań wykonywanych przez Użytkownika oraz dostęp do statystyk Użytkownika w Serwisie,
  19. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  20. Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Platformy polegające na umożliwieniu dostępu do platformy e-learningowej,
  21. Ustawa o Prawach Konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014r. (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759, z późn.zm.)
  22. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 380, z późn. zm.).

III. Rodzaj i zakres świadczonych usług

  1. Usługodawca oferuje Użytkownikom dostęp do serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnych w celu umożliwienia Użytkownikom nauki języków obcych, w tym poprzez e-learning, metodami efektywnej nauki, dostęp do słowników internetowych oraz kursy online z Lektorem.
  2. Świadczone drogą elektroniczną usługi obejmują:
    1. bezpłatne prowadzenie konta w Serwisie przez Użytkownika,
    2. płatny dostęp do usług lub treści cyfrowych (takich jak kursy wybranych języków, w tym kursy online z Lektorem, egzaminy, testy, aplikacje mobilne), które mogą być opłacane bezpośrednio przez Użytkownika albo Zamawiającego, na podstawie umowy o współpracę.
  3. Szczegółowe warunki i sposób prowadzenia kursów online z Lektorem określają regulaminy kursów lub umowa o współpracy z Zamawiającym, które obejmują czas trwania kursu, częstotliwość lekcji w kursie, liczbę zajęć w kursie, cenę oraz warunki płatności oraz inne istotne aspekty świadczenia usługi.
  4. W przypadku samodzielnego zakupu dostępu do płatnej usługi przez Użytkownika cena za daną usługę płatną jest umieszczona na stronie dedykowanej dla danej usługi/ produktu oraz jest prezentowana Użytkownikowi przed wyborem danej usługi płatnej. W przypadku zawierania umowy o współpracy cenę reguluje ta umowa, z której treścią Zamawiający jest zapoznawany przed jej podpisaniem.
  5. Użytkownik lub Zamawiający zostaje każdorazowo zaznajomiony z ceną, warunkami płatności oraz warunkami rezygnacji z płatnej usługi przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z niej.
  6. W przypadku, gdy dostęp do Platformy eTutor wynika z Umowy o współpracy zawartej między Usługodawcą, a Zamawiającym, zakres usług dostępnych dla Użytkownika wynika z treści tej umowy. Umowa ta może określać także odmienne zasady korzystania z serwisu eTutor, warunki dostępu do usług płatnych, zasady rejestracji oraz okres dostępu do eTutor. Warunki te zostaną wówczas udostępnione Użytkownikowi poprzez przedstawienie mu przez Zamawiającego.
  7. Do praw i obowiązków Użytkowników, którzy dostęp do serwisu eTutor otrzymali od Zamawiającego, stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu, o ile nie pozostają w sprzeczności z postanowieniami zasad wynikających z umowy współpracy, które przedstawi mu Zamawiający.

IV. Wymagania techniczne

  1. Korzystanie z Platformy wymaga od Użytkownika odpowiednio skonfigurowanego komputera podłączonego do sieci Internet.
  2. Korzystanie z większości funkcjonalności Platformy (za wyjątkiem nagrywania wypowiedzi ustnych w lekcjach oraz gry Trener Wymowy) możliwe jest także za pomocą kompatybilnych telefonów komórkowych i tabletów, po zainstalowaniu aplikacji mobilnych oraz przy zapewnieniu dostępu do sieci Internet.
  3. Pełna funkcjonalność Serwisu zapewniona jest w przypadku, w którym sprzęt i oprogramowanie Użytkownika spełnia wymagania techniczne opisane w załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu - Wymagania techniczne.

V. Konto Użytkownika

  1. Założenie konta w serwisie eTutor jest bezpłatne, poprzez proces rejestracji w eTutor.
  2. Zakładając nowe konto, Użytkownik uzyskuje dostęp do podstawowych funkcji Platformy oraz do ograniczonych funkcjonalnie wersji demonstracyjnych wybranych kursów.
  3. W celu rejestracji w eTutor i dostępu do Platformy niezbędne jest podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, a także stworzenie loginu i hasła.
  4. W czasie 7 dni od dnia założenia konta Użytkownik powinien dokonać jego aktywacji poprzez kliknięcie linku aktywacyjnego w otrzymanej wiadomości e-mail.
  5. W przypadku zmiany adresu e-mail, Użytkownik poinformuje Usługodawcę o każdorazowej zmianie używanego adresu e-mail, poprzez aktualizację danych konta w Serwisie.
  6. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z przypisanego i założonego przez niego konta. Nazwa konta (login) nie może być słowem powszechnie uznanym za obraźliwe, ani godzić w niczyje dobre imię. Niedozwolone jest używanie jako nazwy konta adresu strony internetowej, ani napisów będących znakami towarowymi lub mogącymi naruszać prawa osób trzecich. Analogiczne ograniczenia dotyczą także zdjęcia (awatara) przypisanego do konta.
  7. Rejestrując się w eTutor Użytkownik wyraża zgodę, aby jego nazwa konta (login) i podstawowe statystyki nauki były wyświetlane w publicznym profilu Użytkownika i na innych podstronach w ramach serwisów internetowych i aplikacji Usługodawcy (na przykład prezentujących ranking najlepszych Użytkowników). W każdym czasie Użytkownik uprawniony jest do usunięcia konta lub wystąpienia z żądaniem jego usunięcia.
  8. Użytkownik może dodać do założonego konta zdjęcie, w tym zawierające jego wizerunek. Dodając do profilu swoje zdjęcie Użytkownik wyraża zgodę na publikowanie wizerunku (w postaci zamieszczonego zdjęcia) na jego publicznym profilu w Serwisie, przy wypowiedziach w dziale Społeczność oraz na innych stronach w ramach serwisów internetowych i aplikacji Usługodawcy. W każdym czasie Użytkownik uprawniony jest do usunięcia zdjęcia, które dodał do profilu. Usunięcie zdjęcia nie powoduje usunięcia konta, ale wizerunku z konta Użytkownika. Usunięcie konta Użytkownika spowoduje także usunięcie jego zdjęcia.
  9. Użytkownik korzystając ze swojego konta na Platformie może dodawać znajomych.
  10. Imię, nazwisko i statystyki nauki Użytkownika są widoczne dla osób, które doda do listy znajomych, a w przypadku gdy dostęp do serwisu eTutor jest zapewniony przez Zamawiającego, dane te mogą być udostępniane tym podmiotom w zakresie określonym w umowie o współpracy zawartej z Usługodawcą.

VI. Zachowania Użytkowników

  1. Wszelkie działania podejmowane przez Użytkowników w ramach serwisu eTutor (w tym w razie korzystania z Serwisu w ramach aplikacji mobilnych) powinny być zgodne z dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Użytkownik zobowiązuje się nie przekazywać do Serwisu, ani do jego Użytkowników treści bezprawnych, ani nie podejmować działań, które negatywnie wpływają na bezpieczeństwo lub poprawność funkcjonowania Serwisu, bądź też szkodzą innym Użytkownikom.
  3. Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania prób uzyskania dostępu w ramach Serwisu do zasobów, do których nie ma uprawnień.
  4. Niedozwolone jest stosowanie zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Usługodawcy lub pobierających z nich dane.
  5. Użytkownik zobowiązuje się do zabezpieczenia i opieki nad poufnymi danymi, takimi jak hasło dostępu do konta.

VII. Bezpieczeństwo konta Użytkownika

  1. Usługodawca przekazuje na podany przez Użytkownika adres e-mail wiadomości elektroniczne zawierające informacje o promocjach oraz informacje o nowych materiałach w serwisie (tylko jeśli Użytkownik wyraził na nie zgodę) postępach w nauce, informacje dotyczące konta.
  2. Dla wygody Użytkownika, przekazywane wiadomości elektroniczne mogą zawierać linki aktywacyjne mogące powodować automatyczne logowanie się na jego konto. Użytkownik, dla zachowania bezpieczeństwa konta, nie będzie udostępniać tych linków innym podmiotom.

VIII. Płatności i abonamenty

  1. Płatności za kursy dostępne w modelu abonamentowym
    1. Płatność za dostęp do wybranego kursu dokonywana jest przez Użytkownika z góry na za dany okres w wysokości zgodnej z jego ceną zaprezentowaną Użytkownikowi przed wyborem kursu i cennikiem lub, w trakcie obowiązywania danej promocji, w obniżonej cenie ustalonej w warunkach promocji.
    2. W przypadku Użytkowników zakupujących kursy bezpośrednio od Usługodawcy, uruchomienie dostępu do opłaconej Usługi następuje po otrzymaniu przez Usługodawcę potwierdzenia wpłynięcia należności od pośrednika płatności, bądź najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym.
    3. W przypadku Użytkowników indywidualnych okres abonamentu liczony jest od daty uruchomienia dostępu do usługi. Jeśli Użytkownik w momencie udostępniania usługi posiada ważny abonament na dany kurs, okres nowo opłaconego abonamentu będzie liczony od daty zakończenia poprzedniego abonamentu.
    4. Po wygaśnięciu opłaconego okresu abonamentu dostęp do treści opłaconego kursu jest blokowany. Użytkownik nie ma obowiązku przedłużania abonamentu na kolejny okres, ani też przesyłania do Usługodawcy powiadomień o rezygnacji z kursu (o ile nie zawarł odrębnej, uzgodnionej indywidualnie umowy na korzystanie z platformy eTutor, która stanowi inaczej).
  2. Płatności za kursy dostępne w modelu subskrypcyjnym
    1. Płatność za dostęp do wybranego kursu, o ile Usługodawca daje taką możliwość, może zostać również dokonana poprzez zakup subskrypcji na wybrany okres w wysokości zgodnej z jego ceną zaprezentowaną Użytkownikowi przed wyborem kursu i cennikiem lub, w trakcie obowiązywania danej promocji, w obniżonej cenie ustalonej w warunkach promocji.
    2. O możliwości dokonywania płatności w inny sposób Usługodawca powiadomi Użytkowników.
    3. Uruchomienie dostępu do opłaconej usługi w modelu subskrypcyjnym następuje po otrzymaniu przez Usługodawcę potwierdzenia wpłynięcia od pośrednika płatności.
    4. Użytkownik, przed dokonaniem płatności, powinien zapoznać się z regulaminami pośredników obsługujących płatność, a w szczególności z warunkami sprzedaży i płatności oraz polityką prywatności tego operatora, dostępnymi pod niżej wskazanymi linkami:
      1. Regulaminy usługi PayU (dla Kupujących): https://static.payu.com/sites/terms/files/payu_terms_of_service_single_transaction_pl_pl.pdf
      2. Polityka Prywatności: https://poland.payu.com/zasady-prywatnosci-w-payu/
    5. Dostęp do usług płatnych w modelu subskrypcyjnym jest automatycznie przedłużany o kolejny okres rozliczeniowy do momentu wyrażenia rezygnacji poprzez anulowanie subskrypcji, o czym Użytkownik jest informowany przy zakupie subskrypcji.
    6. Jeżeli Użytkownik nie zrezygnuje z subskrypcji przed datą jej odnowienia w danym okresie rozliczeniowym, subskrypcja będzie obowiązywać przez kolejny okres rozliczeniowy zgodny z dotychczas zakupionym okresem subskrypcji, a Usługodawca jest uprawniony do pobrania opłaty za kolejny okres subskrypcji za pośrednictwem operatora płatności.
    7. Użytkownik może zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, przy czym dostęp do płatnych treści serwisu eTutor będzie zapewniony do końca opłaconego okresu rozliczeniowego.
    8. Aby zrezygnować z subskrypcji należy zalogować się do serwisu eTutor, wejść w Ustawienia konta, przejść do segmentu “Subskrypcje” i wybrać opcję Anuluj plan, a następnie postąpić zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Anulowanie planu oznacza wygaśnięcie subskrypcji wraz z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego. Anulowany plan może zostać odnowiony przez Użytkownika poprzez wybór opcji “Odnów subskrypcję” na stronie "Zakupione kursy" dostępnej w ustawieniach konta, co spowoduje, że subskrypcja nie wygaśnie po zakończeniu opłaconego okresu, lecz zostanie automatycznie przedłużona i będzie trwać do momentu jej wygaśnięcia.
  3. Płatności w modelu opartym na umowie o współpracy z Zamawiającym
    1. Płatność za dostęp do wybranych kursów może zostać również dokonana przez Zamawiającego, za wynagrodzeniem i na zasadach określonych w umowie o współpracy.
    2. Uruchomienie dostępu do opłaconej usługi następuje według warunków i terminów określonych w umowie o współpracy.
    3. Użytkownik jest informowany przez Zamawiającego o zasadach dostępu do usług opłaconych przez Zamawiającego.
  4. Kupony i kody umożliwiające skorzystanie z usług
    1. Kody aktywujące na dostęp do kursów lub innych usług na Platformie kupowane lub otrzymane bezpłatnie od zewnętrznych dostawców (na przykład kupony zakupione poprzez serwisy zakupów grupowych lub systemy kafeteryjne, kody dołączane do czasopism) mogą być realizowane jedynie na nowych kontach Użytkowników.
    2. Nowe konto oznacza konto, na którym nie był wcześniej aktywny abonament na kurs lub inna płatna usługa.
    3. W przypadku realizacji kuponów zakupionych u zewnętrznych partnerów, za datę sprzedaży uważa się datę realizacji kuponu w Serwisie Usługodawcy.
  5. Faktury VAT
    1. Ceny kursów podane na stronie uwzględniają podatek VAT w wysokości wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
    2. Aby otrzymać fakturę VAT za zakupione usługi należy podać dane niezbędne do jej wystawienia podczas procesu zakupowego przed dokonaniem płatności lub przesyłając je na adres: Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail. Faktura zostanie przez wysłana drogą elektroniczną na adres e-mail użytkownika przypisany do jego konta w serwisie, w ciągu maksymalnie 5-ciu dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na koncie Użytkownika.

IX. Gwarancja satysfakcji i rekompensaty za przerwy w działaniu Usług

  1. Usługodawca dokłada starań by każdy Użytkownik był zadowolony z dostępnych na Platformie usług.
  2. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Serwis działał niezawodnie. W sytuacjach, gdy konieczne będzie przeprowadzenie prac konserwacyjnych lub modernizacyjnych powodujących przerwę w dostępie do usług, Usługodawca dołoży starań aby czas niedostępności nie przekroczył jednorazowo 8 godzin.
  3. W przypadku przerw lub istotnych utrudnień w dostępie do usług, trwających łącznie dłużej niż 8 godzin w miesiącu kalendarzowym, Usługodawca zobowiązuje się do rekompensaty w postaci przedłużenia abonamentu na wykupione usługi o długości równej okresowi czasu przez jaki te usługi były niedostępne, w zaokrągleniu w górę do pełnego dnia.
  4. Warunkiem uzyskania rekompensaty jest zgłoszenie przez Użytkownika faktu niedostępności Serwisu eTutor lub jego istotnej części najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym wystąpiła awaria.
  5. Udzielona gwarancja nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Konsumenta i przedsiębiorcy, któremu przysługują takie same prawa jak konsumentowi z tytułu nienależytego wykonania umowy.

X. Publikowane treści

  1. W ramach Serwisu Usługodawca udostępnia dla Użytkowników działy takie jak pytania językowe i forum, mające służyć wymianie między Użytkownikami informacji związanych z nauką języków obcych oraz sposobami efektywnego wykorzystania platformy eTutor.
  2. W celu zachowania porządku i zapewnieniu atmosfery wzajemnego szacunku, Usługodawca zastrzega sobie prawo do moderowania lub usuwania treści nielegalnych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o usługach cyfrowych) oraz treści niedozwolonych.
  3. Za treści niedozwolone uważane są:
    1. wiadomości naruszające przepisy prawa, wzywające do nienawiści, propagujące przemoc lub zawierające nieprawdziwe informacje,
    2. wiadomości o obraźliwym charakterze,
    3. wątki zawierające kłótnie bądź ataki personalne,
    4. wiadomości mogące naruszać dobre imię serwisu lub osób trzecich,
    5. wiadomości o charakterze reklamowym, promujące konkurencyjne produkty lub zawierające odnośniki do zewnętrznych serwisów,
    6. wiadomości niezwiązane z głównym tematem wątku, w którym zostały umieszczone, bądź niezgodne z tematyką danej kategorii,
    7. wiadomości duplikujące treść innych wątków lub komentarzy,
    8. prośby o sprawdzenie prac umieszczonych w innym wątku lub udzielenie odpowiedzi na pytanie umieszczone w innym wątku,
    9. wiadomości niezwiązane z nauką języków obcych lub sposobami korzystania z platformy eTutor.
  4. Zamieszczanie wyżej wymienionych wiadomości traktowane będzie jako naruszenie niniejszego Regulaminu.
  5. W przypadku zamieszczania treści nielegalnych oraz niedozwolonych może dojść do zablokowania możliwości publikowania treści na łamach Serwisu i komunikacji z innymi Użytkownikami Platformy.
  6. W przypadku co najmniej 2 powtarzających się naruszeń, konto danego Użytkownika może zostać zablokowane.
  7. Użytkownik, który nie zgadza się z podjętymi przez Usługodawcę działaniami opisanymi w punktach 5 lub 6 powyżej może zgłosić odwołanie poprzez zakładkę Kontakt. Odpowiedź na odwołanie zostanie udzielna w ciągu 7 dni roboczych.
  8. Każdy Użytkownik może zgłosić treści nielegalne lub niedozwolone poprzez zakładkę Kontakt.
  9. Treści niedozwolone oraz nielegalne podlegają usunięciu z Serwisu.
  10. W przypadku stwierdzenia, że dana treść nie stanowi treści niedozwolonej albo nielegalnej Użytkownik dokonujący zgłoszenia zostanie poinformowany o przyczynie podjętej przez Usługodawcę decyzji. Użytkownik ma wówczas prawo do złożenia skargi na podjętą przez Usługodawcę decyzję, przesyłając ją na adres Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail.
  11. W celu utrzymania porządku w dziale pytań językowych i na forum Usługodawca zastrzega sobie również prawo do kasowania wątków o nieaktualnej treści (na przykład dotyczących rozwiązanych problemów technicznych) oraz prywatnych dyskusji pomiędzy wąskimi grupami Użytkowników.
  12. Usługodawca, zgodnie z wymaganiami Art. 11 Aktu o usługach cyfrowych, udostępna pojedynczy punkt kontaktowy dla organów państw członkowskich, Komisji i Rady Usług Cyfrowych. Zgłoszenia przyjmowane są w języku angielskim oraz języku polskim pod adresem: Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail.

XI. Opinie o usługach

  1. Usługodawca umożliwia zamieszczanie Użytkownikom opinii dotyczących korzystania z Serwisu bezpośrednio na stronie internetowej pod adresem: https://www.etutor.pl/kursy-jezykowe/opinie-o-etutor.
  2. Opinie dotyczące korzystania z serwisu eTutor publikowane przez Usługodawcę są przez niego weryfikowane.
  3. Weryfikacja opinii Użytkowników następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Usługodawcę w zakresie Użytkowników korzystających dotychczas z serwisu eTutor, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do Użytkownika dedykowanego linku do pozostawienia opinii.
  4. Usługodawca publikuje wszystkie weryfikowane opinie, w tym także te negatywne.

XII. Własność intelektualna

  1. Informacje, dane i materiały zawarte w serwisie eTutor i aplikacjach mobilnych udostępniane Użytkownikom są chronione prawami autorskimi, prawami do znaków towarowych, prawami do baz danych lub innymi prawami własności intelektualnej.
  2. Treści udostępniane przez Usługodawcę w ramach płatnych kursów mogą być wykorzystywane jedynie przez osoby posiadające opłacony abonament lub subskrypcję na korzystanie z danego kursu lub korzystające z serwisu eTutor na podstawie umowy o współpracy zawartej z Zamawiającym.
  3. Osoby posiadające opłacony dostęp do płatnych treści mogą drukować materiały z serwisu eTutor do użytku osobistego, bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do okresowej aktualizacji treści oferowanych kursów, w tym modyfikowania zawartości udostępnianych lekcji i ćwiczeń oraz usuwania niektórych elementów z uzasadnionych przyczyn związanych z koniecznością dostosowania treści cyfrowych lub usługi cyfrowej do nowego środowiska technicznego lub do wzrostu liczby użytkowników lub z innych istotnych względów eksploatacyjnych. W przypadku takiej zmiany Użytkownik lub Zamawiający (gdy wynika to z treści umowy o współpracy) zostanie poinformowany o zmianie poprzez przesłanie mu informacji za pośrednictwem wiadomości elektronicznej.
  5. W przypadku, gdy zmiana istotnie i negatywnie wpłynie na dostęp konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystanie z nich konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany.

XIII. Okres obowiązywania umowy oraz tryb i warunki jej rozwiązania

  1. Umowa prowadzenia konta Użytkownika w serwisie eTutor
    1. Umowa prowadzenia konta Użytkownika w Serwisie zawierana jest poprzez rejestrację Użytkownika w Serwisie.
    2. Umowa prowadzenia konta jest nieodpłatna dla Użytkownika i obowiązuje na czas nieokreślony.
    3. Użytkownik może w każdej chwili zaprzestać korzystania z serwisu eTutor i skasować założone konto, korzystając z odpowiedniej funkcji na stronie Ustawienia konta. Można także przesłać taki wniosek do nas na adres e-mail lub adres pocztowy podany na stronie Kontakt.
    4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
      1. ograniczenia możliwości samodzielnego usunięcia konta w przypadku Użytkowników uprzywilejowanych - w takim przypadku może to nastąpić po uprzednim kontakcie z Usługodawcą na adres e-mail wskazany na stronie Kontakt,
      2. zablokowania lub usunięcia konta Użytkownika, który nie przestrzega zasad niniejszego Regulaminu,
      3. usunięcia konta Użytkownika lub części danych na koncie Użytkownika, który nie logował się w serwisie przez dłużej niż 2 lata.
  2. Umowa udostępnienia płatnych kursów językowych
    1. Umowy udostępnienia poszczególnych płatnych kursów zawierane są na czas określony, nie krótszy niż jeden miesiąc, zgodnie z treścią wybranej przez Użytkownika oferty. O ile przy zawieraniu umowy nie zaznaczono wyraźnie inaczej (jak np. w modelu subskrypcyjnym), nie ulega ona automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres.
    2. Dostęp do płatnych Usług serwisu eTutor jest blokowany:
      1. po wygaśnięciu opłaconego okresu abonamentu lub subskrypcji,
      2. w razie zaprzestania opłacania przez Zamawiającego zobowiązań wynikających z umowy o współpracy zawartej z Usługodawcą,
      3. w przypadku rozwiązania umowy o współpracy między Usługodawcą, a Zamawiającym,
      4. w razie podjęcia takiej decyzji przez Zamawiającego.

XIV. Dostarczenie i zgodność treści cyfrowych z Umową

  1. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione Użytkownikowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Użytkownik wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Użytkownik lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
  2. Użytkownik może wezwać Usługodawcę do dostarczenia treści albo cyfrowej, jeśli Usługodawca jej nie dostarczy. Jeżeli Usługodawca nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Użytkownik może odstąpić od umowy.
  3. Użytkownik może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Usługi, jeżeli:
    1. Usługodawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Usługi lub
    2. Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a Usługodawca nie dostarczył jej w tym terminie.
  4. Treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są zgodne z Umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności ich:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Użytkownikowi, o którym Użytkownik powiadomił Usługodawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Usługodawca zaakceptował.
  5. Ponadto treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, aby mogły zostać uznane za zgodne z umową, muszą:
    1. nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju i których Użytkownik może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej lub usługi cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Usługodawcą, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Usługodawca wykaże, że: nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć albo przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób albo publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Użytkownika o zawarciu umowy;
    3. być dostarczane z instrukcjami, których dostarczenia Użytkownik może rozsądnie oczekiwać;
    4. być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Użytkownikowi przez Usługodawcę przed zawarciem Umowy.
  6. Usługodawca musi poinformować Użytkowników o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz dostarcza je Użytkownikowi przez czas:
    1. dostarczania treści cyfrowej lub usługi cyfrowej określony w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub
    2. zasadnie oczekiwany przez Użytkownika, uwzględniając rodzaj treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej jednorazowo lub częściami.
  7. Jeżeli Użytkownik nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Usługodawcę, to ten nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
    1. poinformował Użytkownika o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania
    2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Usługodawcę.
  8. Użytkownik zobowiązany jest współpracować z Usługodawcą w celu ustalenia, czy brak zgodności usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Użytkownika.
  9. Odpowiedzialność Usługodawcy za brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest wyłączona, jeżeli Użytkownik, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha treści cyfrowej lub usługi cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.

XV. Reklamacje

  1. Użytkownik jest uprawniony do złożenia reklamacji co do usług oferowanych przez Usługodawcę.
  2. Reklamacja może zostać złożona przez Użytkownika za pośrednictwem wiadomości elektronicznej przesłanej na adres: Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail lub pisemnie na adres: LangMedia sp. z o.o., ul. Rapackiego 5, 53-021 Wrocław. Reklamacja powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację,
    2. nazwę konta Użytkownika lub adres e-mail przypisany do konta, którego dotyczy reklamacja,
    3. opis czego dotyczy reklamacja,
    4. podpis osoby składającej reklamację oraz datę.
  3. Usługodawca może kontaktować się z Użytkownikiem telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości elektronicznej (jeśli jest to niezbędne dla rozpatrzenia reklamacji).
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację i zawiadomi Użytkownika o sposobie jej załatwienia nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji od Użytkownika. Odpowiedź na reklamację zostanie przedłożona Użytkownikowi pisemnie albo też na innym trwałym nośniku.
  5. Użytkownik nie może odstąpić od Umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest nieistotny.
  6. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Użytkownik będący konsumentem lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
  7. Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Usługi z umową w sposób wybrany przez Użytkownika jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
  8. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
    2. Usługodawca nie doprowadził Usługi do zgodności z umową;
    3. brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Usługę do zgodności z umową;
    4. brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
    5. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
  9. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Użytkownikowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.

XVI. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument lub przedsiębiorca, któremu przysługują uprawnienia konsumenta, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Dla zachowania terminu o odstąpieniu od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia w formie elektronicznej przed upływem terminu na adres: Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail
  3. Wzór formularza odstąpienia od umowy zamieszczony został na https://www.etutor.pl/files/tos-files/odstapienie-od-umowy.pdf. Użytkownik nie musi korzystać z wzoru formularza.
  4. Po skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy Usługodawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub przedsiębiorcy, któremu przysługują uprawnienia konsumenta, na podany przez adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy wystąpią następujące skutki:
    1. w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą,
    2. w przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi lub przedsiębiorcy, któremu przysługują uprawnienia konsumenta, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokonane przez niego płatności,
    3. Usługodawca dokona zwrotu płatności Konsumentowi lub przedsiębiorcy, któremu przysługują uprawnienia konsumenta, przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub przedsiębiorca, któremu przysługują uprawnienia konsumenta, wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

XVII. Historia nauki na koncie

  1. Po upłynięciu ważności płatnego dostępu na jeden z kursów, historia nauki Użytkownika przechowywana jest przez co najmniej dwa lata od daty jego ostatniego logowania na platformie eTutor. Jeśli więc w tym czasie Użytkownik zdecyduje się na ponowne zamówienie kursu, będzie mógł go kontynuować, nie tracąc historii przerabianych wcześniej lekcji, ćwiczeń i powtórek (o ile dane elementy będą w dalszym ciągu dostępne w ramach zamówionej usługi).
  2. Dostępna jest także funkcja zresetowania zapisanych informacji o postępach. Funkcja ta udostępniona jest na stronie Ustawień konta - https://www.etutor.pl/profile/settings.

XVIII. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 18.12.2024 do dnia odwołania.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz w przypadku umów zawieranych przez Konsumenta lub przedsiębiorcy, któremu przysługują uprawnienia konsumenta, przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Usługodawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu, która nie jest niezbędna do zachowania zgodności świadczonej Usługi z Regulaminem może być dokonana w uzasadnionych przypadkach, takich jak:
    1. zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu i konieczności dostosowania Regulaminu w celu zachowania jego zgodności z prawem;
    2. zmian wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych organów administracji publicznej;
    3. usprawnienie działania świadczonej usługi oraz obsługi Użytkownika;
    4. zmian związanych z bezpieczeństwem świadczenia Usługi;
    5. przeciwdziałanie nadużyciom związanym z korzystaniem z Usługi;
    6. zmian technologicznych i funkcjonalnych Usługi;
    7. zmian w zakresie wprowadzania nowych, dodatkowych funkcji, opcji Usługi;
    8. zmian redakcyjnych związanych z koniecznością poprawy, usunięcia omyłek redakcyjnych, błędów;
    9. zmian o charakterze administracyjnym, w tym zmian danych identyfikujących lub kontaktowych.
  4. Każdy Użytkownik lub Zamawiający zostanie powiadomiony o dokonaniu zmiany w Regulaminie.
  5. Zmiana regulaminu uprawnia Użytkownika lub Zamawiającego do złożenia oświadczenia o rozwiązaniu Umowy z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia od dnia powiadomienia Użytkownika lub Zamawiającego o zmianie.
  6. Użytkownik albo Zamawiający może skontaktować się z Usługodawcą telefonicznie pod numerem: +48 795 95 95 90, za pośrednictwem wiadomości elektronicznej na adres: Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail, bądź listownie na adres: LangMedia sp. z o.o., ul. Rapackiego 5, 53-021 Wrocław.
  7. Użytkownik będący konsumentem lub przedsiębiorcą, któremu przysługują prawa konsumenta, jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, co do których szczegółowe informacje oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl oraz poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem strony internetowej: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

XIX. Dane osobowe

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przekazanych w związku z Umową, umową o współpracę oraz dostępem do serwisu jest: LangMedia sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Rapackiego 5, 53-021 Wrocław, NIP: 6711762204, REGON: 320522802, zarejestrowana pod numerem KRS: 0000306795 (VI Wydział Gospodarczy KRS przy Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej), Kapitał zakładowy 113 400 zł
  2. Dane osobowe są przetwarzane za zgodą i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, lit. b, c i lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO;
  3. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Umowy, Umowy o współpracę i zapewnienia dostępu do Serwisu. Dane będą przechowywane przez czas trwania Umowy, Umowy o współpracę, a po ich zakończeniu przez okres wynikający z obowiązując
  4. Dobrowolne cofnięcie ww. zgody nie dotyczy przypadków, w których Użytkownik albo Zamawiający nie rozliczył się z opłat z tytułu korzystania z usług Usługodawcy (w przypadku usług płatnych). W takim przypadku zgoda na całkowite usunięcie danych osobowych Użytkownika lub Zamawiającego z bazy danych Usługodawcy może zostać zrealizowana w momencie rozliczenia salda zobowiązań Użytkownika lub Zamawiającego. Do czasu zakończenia czynności administracyjnych Usługodawca ma prawo na wykorzystanie danych osobowych Użytkownika lub Zamawiającego w celu przeprowadzenia czynności administracyjnych opisanych w niniejszym paragrafie.
  5. W przypadku wyrażenia przez Użytkownika lub Zamawiającego dobrowolnej zgody, dane osobowe podane w Umowie o współpracy albo w czasie rejestracji w Serwisie mogą zostać wykorzystane w celu przedstawiania informacji handlowych (drogą elektroniczną) o produktach i usługach oferowanych przez Usługodawcę, a także w celach windykacyjnych. Powyższa zgoda może być cofnięta przez Użytkownika lub Zamawiającego w dowolnym momencie na stronie Ustawień Konta (https://www.etutor.pl/profile/settings) lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail;
  6. Zamawiający, w celu realizacji Umowy o współpracę, może przekazać Usługodawcy na własną odpowiedzialność dane innej osoby, z którą Usługodawca może kontaktować się w celach związanych z realizacją Umowy o współpracę;
  7. Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania lub uzupełnienia, otrzymania ich kopii, wniesienia sprzeciw, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
  8. Usługodawca gwarantuje zastosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo przetwarzanych danych, w szczególności uniemożliwiających dostęp do nich osobom nieupoważnionym lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegających utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
  9. Podstawę przetwarzania ww. danych oraz wszelkie pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę można znaleźć w Polityce prywatności.

Załączniki:

  1. Polityka prywatności
  2. Wymagania techniczne