pkomarek1 |
kasia.szczep |
mlesniewska1 - W komunikacie zamieszczonym na Profilu jest napisane, że teraz można zgłaszać sugestie przez Formularz Kontaktowy. Przysłowiowego "konia z rzędem" temu, kto potrafi go odnaleźć.
-
8 lat temu
|
0 |
anna.turula - Na każdej stronie (w każdej z zakładek głównych -- profil, lekcje, ..., społeczność), na dole (na dolnym pasku zakładek, jesli kto woli) jest zakładka "Zgłoś sugestię". Wejście w nia otwiera formularz kontaktowy do zgłaszania sugestii odnośnie tej konkretnej strony (profil, lekcje, ..., społeczność).
@ - 8 lat temu |
|
mlesniewska1 - "No jak dla mnie to bomba", kto by pomyślał.... Formularz kontaktowy to dotychczasowa opcja 'zgłoś sugestię' (z której zresztą wielokrotnie korzystałam informując m.in. o zauważonych pomyłkach czy brakach). A co jeśli Sugestia nie dotyczy konkretnej strony na eTutorze, ale kwestii bardziej ogólnych? Zrobić wpis z dowolnej strony?
-
8 lat temu
|
+1 |
kasia.szczep - Oczywiście, sugestie będzie można zgłaszać z każdej strony, nie ma to większego znaczenia, o ile w treści wiadomości opisze się problem/sugestię. Można również wysłać maila. Do tej pory nie było z tym większych problemów ;-)
-
8 lat temu
|
|
mlesniewska1 - Ok. Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem. Z tym, że dla nowych uczestników kursu może to stanowić swoistą "zagadkę". Może warto by było na "stronie Społeczności" dać teraz wyraźniejszy link do opisu zasad takiej korespondencji. Bo ten aktualny myli tytułem ("Jak korzystać z modułu pytań językowych?") no i wewnątrz zawiera nieaktualny po zmianie sprzed kilku dni opis (jest tam nadal o zakładce Sugestie).
-
8 lat temu
|
|
kasia.szczep - To bardzo słuszna uwaga - dziękujemy ;-) Zajmiemy się tym, zaktualizowany opis będzie dostępny od przyszłego tygodnia. Pozdrawiam!
-
8 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
J | Jamz |
Barbara.m - E tam nie będą znali. Każdy, kto będzie chciał napisać to i tak napisze - w zakładce Forum (dopóki i ona nie zniknie :-D ).
-
8 lat temu
|
+1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
T | trampek26 |
B | Barbara.m |
trampek26 - I czekać w kolejce na chociażby odczytanie maila na święta nigdy przenigdy. Jeśli tyle rzeczywiście maili dostają to nie wierzę, że choćby 20% uwag jest rzetelnie brane pod uwagę. Szkoda.
-
8 lat temu
|
+2 |
Barbara.m - A masz inne wyjście? Niestety uwagi i sugestie z zakładki sugestie też były ignorowane. No chyba, że odpowiedź "tak zadecydowały osoby decyzyjne" uważasz za odpowiedź wynikającą z rzetelnej analizy :-) Ja jakoś nie bardzo. Widocznie za dużo wątków pozostawało w zakładce "nie rozwiązane" czy jak to tam się nazywało, to usunęli :-) Możemy się denerwować, narzekać, kłócić się nawzajem a i tak nie mamy na nic wpływu. Wcześniej dyskutowalibyśmy o tym pewnie na zakładce sugestie, teraz dyskutujemy na zakładce Forum. I tyle.
-
8 lat temu
zmieniany: 8 lat temu
|
+1 |
Barbara.m - A czasami "włoski strajk" (czyli w tym przypadku wysyłanie maili) jest najlepszy :-D
-
8 lat temu
|
|
pkomarek1 - "Wcześniej dyskutowalibyśmy o tym pewnie na zakładce sugestie, teraz dyskutujemy na zakładce Forum", jak pisze Barbara.m - a więc dni zakładki Forum są policzone... :D
-
8 lat temu
|
+5 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
pkomarek1 |
mlesniewska1 - Nic dodać, nic ująć ..... Przecież po to ktoś, kiedyś wymyślił "forum internetowe", żeby wszyscy mogli się np. dzielić swoimi pomysłami, uzupełniać je, komentować, krytykować itp. Natomiast wskazywany na dole każdej strony link "zgłoś sugestię" powinien raczej nazywać się "zgłoś błąd" albo "zgłoś problem".
-
8 lat temu
|
+1 |
Jamz - Wątki są zachowane (ciekawe tylko jak długo) https://www.etutor.pl/forum/suggestions brak tylko linka w społeczności.
-
8 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
karol.k Pracownik eTutor |
tamek - Panie Karolu - rozumiem, że Pana uwago dotyczä röwnież języka niemieckiego.
Przy okazji tej dyskusji fajna poprawa w nauce języka niemieckiego polegajäca na ustawieniu w prosty sposöb niemieckich znaköw (alt + litera) skutkuje dziwnymi znakami w tym komentarzu. - 8 lat temu |
|
don_q - Szanowny Panie Karolu,
Rozumiem, że zmiana skali serwisu wymusza zmiany techniczne oraz zmianę podejścia do klienta. Nie jest to już niestety przyjazny serwis sprzed kilku lat, który faktycznie reagował na sugestie klientów, w którym miało się poczucie współtworzenia czegoś wyjątkowego. Jak wspomniałem rozumiem jakie są tego przyczyny i wiem, że kijem Wisły nie zawrócę, ale Pana proszę z drugiej strony o nie wmawianie klientom, że jest inaczej. A co do raniących opinii, to proszę mi wierzyć, że trudno nie być rozżalonym kiedy koronnym argumentem w nazwijmy to "dyskusji" nie jest zdrowy rozsądek a tzw. "osoby decyzyjne". - 8 lat temu |
+4 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
KateWBriget |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Czemu nie mam odpowiedzi na moje wypracowania?
Kilka spraw które sprawią że być może przyjemniej by się pracowało/uczyło na eTutorze.
Uwzględniliśmy Wasze sugestie odnośnie pasków postępu
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.