ZALOGUJ SIĘ

Hej, mam pytanie...czy ktoś sprawdza te wypracowania? do kazdej lekcji są dwa i chciałabym wiedzieć czy mam jakieś błędy;) Dzieki za odpowiedzi:)

13 lat temu
I
iski

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Odpowiedzi: 2

Widzę że nie masz pakietu "Premium" więc sprawdzanie wypracowań to w takiej sytuacji dobra wola jakiegoś ucznia. Mamy tutaj kilku wybitnych uczniów którzy to robią: "Dania", "Jokasta", KazimieraB". Być może, jeśli którejś z nich wystarczy czasu, sprawdzi także i Twoją pracę. Pamiętaj jednak że nie jest to żaden przymus a jedynie dobra wola tych dziewczyn...

Pozdrawiam serdecznie.
E
efogt
lukaszgd - Dokładnie :) Też czasem czekam aż ktoś sprawdzi moją pracę ale wiem że to ich dobra wola i nie mam pretensji do użytkowników ;) sam staram się sprawdzać te początkujące prace, z faktu że jestem na razie na początkującym poziomie może kiedyś przyjdzie pora na bardziej wymagające prace :) - 13 lat temu
efogt - Pozdrawiam:)Dobrze że są tu takie dziewczyny co to robią, trzeba wkładać w to naprawdę dużo pracy i cennego czasu:) - 13 lat temu
paulina2701 -
Ja też liczę na czyjąś dobrą wolę i wolną chwilę :)
Pozdrawiam :)
- 13 lat temu
efogt - :) Na pewno w końcu się doczekasz:) Wystarczy mieć odrobinę cierpliwości:) Pozdrawiam.+ - 13 lat temu
paulina2701 - Na szczęście jestem bardzo cierpliwa :) - 13 lat temu
Jokasta - Witam, jak tylko będę miała czas zerknę na Wasze wypracowania, pozdrawiam. + dla Was - 13 lat temu
paulina2701 -
Trzymam za słowo :D
Pozdrówki :)
- 13 lat temu

Mam pakiet premium...może nie wiek jak sprawdzić czy zostało to sprawdzone?:) korzystam dopiero od niedawna...pamiętam, że była informacja o sprawdzaniu wypracowań przez nauczyciela.
I
iski
lukaszgd - Przy nicku nie masz "Premium". Wygląda mi na to że masz zwykłe konto..., ale mogę się mylić. Jak masz premium to ekipa etutor ma jakiś określony czas na sprawdzenie Twojej pracy - 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu