piotr.grela |
Marcin48 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
A | AgataO94 |
Marcin48 |
piotr.grela - Tak się zastanawiam czy na siłę powtarzanie tego samego ma sens? Nie znam się na tym jak mózg się uczy ale wydaję mi się, że najchętniej się koncentrujemy na czymś nowym...
Ale jak powtórki są ustawione optymalnie jak w Etutorze to naszy mózg się nie męczy... - rok temu zmieniany: rok temu |
+2 |
N | netis7 |
Majon115 |
darkobo - Jak się przerabia dużo lekcji, dodaje dużo nowych elementów do powtórek, a jednocześnie nie dba o to, aby na bieżąco je wykonywać, to szybko można dojść do tysiąca. Samoograniczanie się przychodzi z czasem i po nieco lepszym poznaniu portalu.
Ważna jest też regularność. Jak sobie kiedyś zrobiłem dłuższą przerwę, to nagle (?) miałem do powtórzenia wszystkie powtórki - wtedy było coś koło 5 tysięcy. Po kilku dniach (tygodniach? nie pamiętam już) dałem radę wyjść "na bieżąco" :) Od tamtej pory staram się nie dopuszczać do zaległości. - rok temu |
+4 |
abmmichal |
adrianna.wu - @abmmichal, podczas realizacji powtórek hasło jest widoczne w ramce, a w jej prawym górnym rogu widoczne są dwie ikony:
- dymek - umożliwia dodanie notatki, - symbol minusa - pozwala usnąć element z powtórek. - rok temu zmieniany: rok temu |
+1 |
piotr.grela - Mi by się marzyły powtórki w Etutorze bez pokazywania mi ilości przydzielonych na dzień powtórek.
Tylko mam raz, trzy, pięć razy po 10 minut czasu wolnego to robię powtórki a tak się stresuję. - rok temu |
+1 |
rozważania na temat aktualizacji systemu powtórek; nauka słów poza głównym modułem
Propozycja jak ulepszyć eTutor? GŁOSUJ nad Pomysłami
Dlaczego w słowniku Diki nie ma teraz linku do edycji notatek do słówek?
Myślę, że Duolingo jest lepsza dla początkujących, którym nie zależy jakiego rodzaju angielskiego się uczą, na liczbie idiomów, kolokacji...
Próbowałem różnego rodzaju programów do nauki angielskiego i w porównaniu do Etutora każda z nich oferowała narzucone z góry słownictwo.