A | atusia73 |
pako Pracownik eTutor |
atusia73 - Wiem, że można, tylko po co klikać? Chodziło mi o to, aby przykład był widoczny od razu, pod słówkiem. Skoro inne informacje (zupełnie niepotrzebne, patrz. temat 1) są na tej stronie, to chyba to też mogłoby być.
-
11 lat temu
|
+1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
quantum137 |
atusia73 - hihihi, nie przejdzie, bo za dużo by stracili. Pewnie wystarczy się tylko zalogować i już liczy jako dzień nauki.
-
11 lat temu
|
|
pako - Pomysł wydaje się bardzo ciekawy i wart jest rozważenia. Niemniej tak jak pisze atusia konieczne byłyby dodatkowe warunki do spełnienia, bo samo zalogowanie się to trochę za nisko postawiona poprzeczka :).
-
11 lat temu
zmieniany: 11 lat temu
|
+1 |
atusia73 - Na pewno znajdzie się wiele kryteriów oceny aktywności użytkowników, które dadzą wiarygodny obraz. Proponuję zastanowić się, Drogi E-tutorze, nad jakimś programem lojalnościowym, rabatem, przedłużeniem abonamentu itp. Na pewno dla aktywnych użytkowników będzie to miły gest z Waszej strony.
-
11 lat temu
|
+2 |
renata_k - Program lojalnościowy został niedawno wdrożony. Być może nie wszyscy jeszcze zauważyli, ale na stronie zakupowej podawana jest cena uwzględniająca rabat przyznany danemu Użytkownikowi. Wysokość zniżki jest zależna od historii wcześniej wykupionych abonamentów. Maksymalna zniżka, jaką można otrzymać to 25%, a minimalna - 5%.
Pozdrawiam! :) - 11 lat temu |
|
atusia73 - Na pewno nie wszyscy zauważyli, bo żeby się o tym dowiedzieć, trzeba wejść w "przedłuż abonament". A jeśli się komuś abonament nie kończy, albo ktoś nie chce go przedłużać to nikt tego nie zobaczy! I trochę ten rabat marny, bo przy mojej aktywnej nauce od stycznia 2012 roku mam przyznany rabat 10%. To ile trzeba tu być, żeby dostać 25%? Dla mnie nie jest to zupełnie zachęcająca oferta.
-
11 lat temu
|
+3 |
Otus - Zniżki powinny być takie jak na gruponie. Dlaczego stały klient jest gorzej traktowany od nowego?
-
11 lat temu
|
+1 |
atusia73 - Może mają więcej płacone za zdobycie nowego niż za utrzymanie starego :-) Przecież ten nowy wygląd to też zrobiony jest dla "nowych", podobno bardziej czytelny. Tylko kto to ocenił? Na pewno nie "nowy", bo nie ma porównania z tym co było. A "starych" mają w nosie. Jeśli nie wrócą nagrania, nie poprawią gramatyki i nie będzie dodatkowych lekcji, obrazków itp. to na pewno mnie nie zatrzymają.
-
11 lat temu
|
+2 |
renata_k - @atusia73 - Ceny naszego abonamentu już i tak są bardzo niskie biorąc pod uwagę obszerność materiału, jaką udostępniamy w ramach kursu. Raz na jakiś czas pojawiają się promocje umożliwiające zakup z większym rabatem, niż przydzielony w ramach zniżki lojalnościowej.
-
11 lat temu
|
|
mandane - czy taka zniżka lojalnościowa pojawi się także przy przedłużaniu kursu Business English?
-
10 lat temu
|
|
renata_k - Tak :) przyznany rabat dotyczy wszystkich kursów. Co istotne - automatycznie jest on wyliczany tylko wtedy, kiedy Użytkownik ma jeszcze aktywny abonament.
Pozdrawiam! :) - 10 lat temu |
|
mandane - Dlaczego tylko w przypadku aktywnego abonamentu? Jakiś czas temu skończył mi się abonament na Business English i chciałabym wykupić nowy, ale nie planujecie Państwo żadnych promocji, więc dlaczego oferujecie zniżkę lojalnościową tylko tym którzy wciąż mają aktywny dostęp? Podejrzewam, że jest więcej takich osób jak ja i na pewno taka zniżka zachęciłaby ich do wykupienia nowego abonamentu.
-
10 lat temu
|
|
renata_k - W takich sytuacjach prosimy o kontakt na adres [...]@etutor.pl :) Zaznaczę tylko, że aby mieć możliwość skorzystania ze wspomnianej zniżki, wystarczy mieć aktywny jakikolwiek abonament na naszej platformie.
-
10 lat temu
zmieniany: 10 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Czy jest możliwe czasowe wstrzymanie nauki na eTutorze?
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.