E | efogt |
Z | zenstef |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Ewa_G1967 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
A | auditlog |
pako - Nadrzędne znaczenie ma oczywiście regulamin programu partnerskiego. Doprecyzowaliśmy informację wyświetlaną w panelu partnera.
-
13 lat temu
zmieniany: 13 lat temu
|
|
pako - Jeśli chodzi o maila wysłanego kilka dni po wygaśnięciu abonamentu - to po prostu zbieg okoliczności. Zawsze gdy wprowadzimy promocję, trafi się ktoś, kto akurat przedłużył abonament lub komu parę dni wcześniej upłynął termin ważności konta. Jeśli jednak klient dokonał zakupu kilka dni wcześniej po regularnej cenie i zgłosi się do nas w ciągu 14 dni od zakupu, stajemy zawsze po jego stronie i przyznajemy dodatkowe przedłużenie abonamentu lub w miarę możliwości zwracamy mu różnicę.
-
13 lat temu
zmieniany: 13 lat temu
|
|
bird - To w takim razie proszę o zwrot różnicy. Czy muszę wystosować oficjalną prośbę via e-mail?
I czy otrzymam nowe materiały, o które wzbogacony został abonament promocyjny? - 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu |
|
pako - Nowe materiały dostępne są dla wszystkich. Co do zwrotu nadpłaty - niestety od transakcji minął już prawie miesiąc, nie możemy dokonać zwrotu. Takie sprawy należy wyjaśniać możliwie szybko po zakupie. W ramach wyjątku możemy jednak zaproponować zamianę różnicy w cenie na dodatkowe 10 miesięcy abonamentu.
-
13 lat temu
|
+4 |
bird - Dziękuję Pako. To poproszę dodatkowe 10 m-cy.
PS. Gdyby tak można było z życiem :) Serdecznie pozdrawiam. - 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu |
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
pako Pracownik eTutor |
TopMan - Milo, ze doczekalismy sie w koncu jakies odpowiedzi.
"Informację o promocji rozsyłamy stopniowo do wszystkich dotychczasowych użytkowników. Przy czym ze względu na dużą liczbę kont wysyłka rozłożona jest w czasie. ", czyli oznacza to ze wielu uzytkownikow moze dostac oferte promocyjna juz po jej zakonczeniu. Mile... - 13 lat temu |
|
pako - Niestety jeśli rozsyłamy maile do naszych użytkowników w szybszym tempie, spotykamy się z blokadami ze strony serwisów oferujących konta pocztowe.
-
13 lat temu
|
+1 |
TopMan - To dajcie ludziom szanse i wrzuccie oficjalna informacje na stronie.
Nie wszyscy czytaja forum. Pamietajcie, ze zostalo tylko kilka dni. Pozdrawiam. - 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu |
|
pako - Promocja skierowana jest do naszych dotychczasowych klientów, aby docenić ich staż współpracy z nami. Stąd nie umieszczamy informacji na jej temat w Aktualnościach serwisu.
-
13 lat temu
|
+2 |
dania57 - czy po wykupieniu po cenie promocyjnej kursu abonament zostanie dodany do aktualnego? jeśli pozostało mi 100 dni to abonament się wydłuży o 365 dni? i będę miała 465 dni dostępu do Etutora?
-
13 lat temu
|
+1 |
Ewa_G1967 - Jeśli to możliwe proszę o przedłużenie mojego abonamentu o kolejne 6 miesięcy. Zapłaciłam za swój abonament 1 sierpnia i do tej pory nie miałam żadnej informacji o jakiejkolwiek promocji. Korzystam z serwisu 2 lata więc chyba mieszczę się w ramach tych dotychczasowych klientów. A tak a propo nie wiem czy tu tylko chodzi o blokadę serwisów pocztowych.
Pozdrawiam i naprawdę prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.;))) Ps/ Dziękuję za wcześniejsze odpowiedzi pako. - 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu |
+1 |
dania57 - czy ta promocja dotyczy wszystkich użytkowników czy tylko tych co otrzymają zawiadomienie na pocztę?
-
13 lat temu
|
+1 |
zenstef - Wielkie dzięki pako, że ta sprawa się tak szybko wyjaśniła. Ale tak właściwie tylko i dzięki Esterze /efogt/ został poruszony ten temat. I teraz sie powtórzę ,,eTutor powinien w standardzie nas informować
o jakichkolwiek promocjach." pozdrawiam - 13 lat temu |
+3 |
Ewa_G1967 - Dziękuję za szybką reakcję. Pozdrawiam wszystkich!!! Wszystko dobre co dobrze się kończy;)
-
13 lat temu
|
+1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
E | efogt |
auditlog - dzięki za poruszenie. Napisałem u siebie drugą część:
http://wielojezykowy.blogspot.com/2011/08/etutor-ciag-dalszy-warto-poczekac.html Z jednej strony OK, ekipa eTutor jakoś przygasiła pożar, ale niesmak pozostał - rozumiem, że jeśli ktoś się nie upomni o różnicę, to jego strata? wiem. czepiam się. (ale pech chciał, że akurat na mnie padł ten "zbieg okoliczności" związany z promocją) - 13 lat temu |
+1 |
pako - @Auditlog: W supermarketach też są promocje. I jakoś nie słychać, żeby sklepy zwracały różnicę klientom, którzy kupili produkt kilka dni wcześniej za wyższą cenę. Nie rozumiem więc, o jaki niesmak chodzi? Mamy nie robić więcej obniżek?
-
13 lat temu
zmieniany: 13 lat temu
|
+2 |
quantum137 - Ogólnie rzecz biorąc pako masz rację.
Zdarza się jednak, że zwracają, np. Apple po zakupie starego iPhona oddawał 100 dolarów klientom, którzy nie chcieli czekać na nowy i kupili pośpiesznie ten dostępny. - 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu |
+1 |
p-o-l-a - Dla mnie niesmakiem jest to, że była promocja o której nie wiedziałam. Dostawałam mail o tym abym przedłużyła abonament, a o promocji nie.Tylko dzięki forum mogłam z niej skorzystać.
-
13 lat temu
|
+1 |
auditlog - pako - naprawdę chcesz w ten sposób dyskutować?
przeczytaj komentarz Ev do wpisu, to może coś Ci zaświta: http://wielojezykowy.blogspot.com/2011/08/etutor-ciag-dalszy-warto-poczekac.html powiedzieliście A (czytaj: jeśli minęło 14 dni, to oddajemy różnicę), więc nie używaj argumentów z "supermarketu", bo to nieprofesjonalne. jak uważasz inaczej, to zapytaj kogokolwiek od PRu lub eCommerce - wytłumaczy Ci co to prosument i opinia o produkcie. - 13 lat temu |
-1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
chowek |
chowek - Wlasnie rozmawialem z nimi przez telefon.
Jutro przesla mi odpowiedz na poczte. Ciekawy jestem co napisza??? - 13 lat temu |
|
TopMan - Dania ma racje.
Jesli kupiles na stronie, nie uzywajac linka promocyjnego to sie nie dziw, ze policzyli Ci po normalnej cenie. Jesli jednak korzystales z linka od pako, na pewno wszystko zostanie wyjasnione. Wystarczy tylko z nimi porozmawiac. - 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu |
+3 |
pako - Przelew nie był prawidłowo opisany i został potraktowany przez system jako standardowa wpłata na 6 miesięcy. Przedłużyliśmy już abonament na koncie "chowek" o dodatkowe 6 miesięcy.
-
13 lat temu
|
+7 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
I | Iguska |
Wiolaen - Promocje się ogólnie zdarzają, szkolna na pewno... a może na święta coś będzie? :)
-
13 lat temu
|
+1 |
dania57 - ja na Twoim miejscu by się nie zastanawiała,następna promocja na pewno nie będzie za tydzień,może 6 grudnia ale kto to wie?
-
13 lat temu
|
+2 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
To, ze jest przereklamowany wszyscy wiemy.
Dodam, ze nie jest to jedyny taki watek w sieci.
- 13 lat temu
- 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu
o szczerą wspólpracę - 13 lat temu
Aż nie wierzę. Kilka dni po zapłaceniu
i przedłużeniu Abonamentu dostałaś ofertę promocyjną? - 13 lat temu
Lepiej - rozważę, czy następny raz w ogóle będzie. - 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu
Na decyzję jakby tylko 10 godzin?
- 13 lat temu
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.