ZALOGUJ SIĘ

Cennik - czy warto sobie kupić

7 lat temuostatnia aktywność: 5 lat temu
Czy jeśli się zakupi ten cennik się czy coś np. na 12 miesięcy to tak naprawdę będzie czy to kłamstwo? I czy nie będą chcieli więcej i więcej?
S
ScarlettLife

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 6

Możesz napisać o co Tobie właściwie chodzi? Jaki cennik.
G
gosia369

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Zlituj się! Ile ty masz lat?! 10 lub mniej?! Tylko wtedy można wybaczyć tak zadane pytanie, w którym kompletnie nie wiadomo o co chodzi! Mogę się tylko domyśleć, że chodzi o wykup dostępu do serwisu na cały rok/12 miesięcy?! A jeśli tak to o ile serwis nie zostanie zlikwidowany/firma upadnie to ten dostęp z pewnością będzie i dopłacać nie będzie trzeba. Wiem z doświadczenia;-)
K
KBPL
aleksandra.rosiek - @KBPL serdecznie prosimy o nieco większą życzliwość w stosunku do innych Użytkowników. Z góry dziękujemy. - 7 lat temu
KBPL - Należałoby chyba bardziej zwrócić uwagę zadającemu pytanie aby (następnym razem) jednoznacznie i bez błędów formułował swoje pytania. Wtedy z pewnością otrzyma tutaj odpowiedź od razu, a nie na następny dzień. A ta życzliwość do zadającego pytanie rozumiem wynika z tego, że przy tej ilości błędów, które znajdują się w płatnym serwisie, i które swego czasu regularnie zgłaszałem (pewnie blisko ze sto korekt) nie otrzymując nic w zamian poza "dziękujemy" (aż mi się odechciało, bo ileż można?) nikt z pracowników "nie chce pierwszy rzucić kamieniem"? - 7 lat temu zmieniany: 7 lat temu
aleksandra.rosiek - @KBPL uprzejmie informuję, że ten wątek powstał wczoraj po godzinie 21. My natomiast pracujemy w godzinach 9:00-17:00, dlatego też odpowiedź pojawiła się w dniu dzisiejszym :). Każdy ma prawo popełniać błędy. Rozumiemy to i staramy się udzielać odpowiedzi najszybciej, jak to możliwe. Pana natomiast prosimy o więcej wyrozumiałości w stosunku do Użytkowników :). Pozdrawiamy. - 7 lat temu
KBPL - Pisząc o uzyskaniu odpowiedzi miałem oczywiście na myśli odpowiedź od innych użytkowników. Nie oczekuję, że pracownicy mają odpowiadać od razu przez 24h. - 7 lat temu
tlstar - A nie przyszło Ci KBPL choć przez chwilę do głowy, że osoba pisząca na forum jest obcokrajowcem i np. nie włada idealnie j.polskim? Natomiast co do zgłaszania błędów to "dziękuję" też jest chyba miłą nagrodą. A tak na marginesie to wiem, że jakiś czas temu eTutor, znanej mi osobiście osobie, za tego typu "współpracę", przyznał nagrodę w postaci darmowego abonamentu na pewien okres. Nie zniechęcaj się więc :-) - 7 lat temu
KBPL - Po pierwsze nie było moim celem obrażanie kogokolwiek. Może moja reakcja była trochę za ostra, za emocjonalna. To wszystko. Chodziło mi przede wszystkim o to, że jeśli zadajemy pytanie na forum i oczekujemy odpowiedzi od innych użytkowników to powinniśmy to zrobić używając zrozumiałego języka, bez błędów. I bynajmniej nie mam na myśli drobnych literówek, które mogą się zdarzyć każdemu. Znam fora, gdzie za tak postawione pytanie byłby od razu ban. A co do ew. użytkownika spoza Polski to nie ja powinienem się tego domyśleć, ale taka osoba powinna to zaznaczyć na wstępie. - 7 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

@ScarlettLife uprzejmie informujemy, że w naszym cenniku znajdują się trzy warianty abonamentowe: na 3, 6 lub 12 miesięcy. Oznacza to, że wykupuje się dostęp do wybranego kursu na określony czas. Płatność za dostęp dokonywana jest z góry na dany okres, w wysokości zgodnej z cennikiem. Nie ma żadnych dodatkowych opłat.

Po wygaśnięciu opłaconego okresu abonamentu dostęp do treści kursu jest blokowany. Użytkownik nie ma obowiązku przedłużania abonamentu na kolejny okres, ani też przesyłania do nas powiadomień o rezygnacji z kursu. W dowolnej chwili może powrócić do nauki, dokonując kolejnego zakupu. Pozdrawiamy.
aleksandra.rosiek
tlstar - Dodałbym jeszcze dla jasności, że po "powrocie" nic, łącznie z powtórkami, nie jest zresetowane. No i jeszcze to, że co jakiś czas eTutor oferuje abonament w cenach promocyjnych, a nawet superpromocyjnych :-) - 7 lat temu
tlstar - No i właśnie od 21 czerwca jest "letnia promocja" -35% na eTutor angielski i eTutor niemiecki. - 7 lat temu zmieniany: 7 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Kbpl - dobrze rozumiem Twoje rozgoryczenie, iż poprawki potrzebne są liczne. I można się zniechęcić. Zgłaszałem je od początku, dużo. Nadal to czynię.

Najdziwniejsze jest to, iż mimo potrzebnych korekt z serwisu dobrze się korzysta. Nie znam serwisu, który łączyłby bardzo obszerny słownik z nagranymi przykładami zdań i jednocześnie kursem językowym.

Współpraca przy zgłaszania tych bugs przynosi bardzo dobre rezultaty dla mnie, bowiem to jest tak, iż nierzadko nie mam racji chociażby z powodu nieznajomości języka. Uzyskane wyjaśnienia od nauczycieli zapewniają iż ćwiczę z Powtórek zdania z pełnym zrozumieniem wszystkich aspektów językowych.

Szkoda że nie zgłaszasz błędów bo to też taki serwis dla innych. Chodzi o to byś też ty miał z tego pożytek. Jeśli nauczyciele zobaczą iż pytasz o kwestie związane z kursem i Twoją potrzebą nauki. Sam szybko się przekonasz iż warto pisać zapytania, zgłoszenia, bo wiele zyskasz w nauce angielskiego.

Mnie się wydaje iż na początku liczone za bardzo na komputery bez doboru odpowiedniego zespołu nauczycielskie go. Obecnie zespół nauczycielki jest dobrze dobrany i pierwotne grzechy hurra optymizmu jak to komputery zrobią robotę za nas minął. Diki i kurs na przestrzeni ostatnich trzech lat bardzo się zmienił na lepsze. Oby tak dalej. Chociaż chyba nowy kurs travel w niczym mi nie pomoże. Ale to nie tyle jakość kursu co raczej wybór grupy ludzi do której firma chce dotrzeć.
abmmichal
7 lat temuzmieniany: 7 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

@abmmichal Ja te zauważone błędy zgłaszałem, po prostu zrobiłem sobie ostatnio przerwę. Zgodzę się, że zgłaszanie błędów pomaga w nauce poprzez wyjaśnianie wątpliwości. Czyli korzyść jest obopólna. Ale poniższe piszę biorąc pod uwagę nie moje osobiste korzyści (czy korzyści osób zgłaszających błędy), ale wszystkich użytkowników serwisu.

Serwis eTutor oceniam bardzo dobrze (5, a może i 5+ w obecnej skali szkolnej 1-6). I nie zamierzam z niego rezygnować. Chyba że zakończę naukę. Rozgoryczenie to więc za mocne słowo. Ale faktycznie, trochę jest na rzeczy. Nie rozumiem dlaczego jeśli coś nie funkcjonuje lub nie funkcjonuje dostatecznie dobrze i jeśli jednocześnie ktoś proponuje rozsądne rozwiązanie to się go zbywa. A ja takie rozwiązanie zaproponowałem rok czy dwa temu. Nie pamiętam, czy wysyłałem zapytanie bezpośrednio do serwisu czy rzuciłem ten pomysł tutaj na forum. Więc może spróbuję raz jeszcze, nie zaglądając do tego poprzedniego i formułując to raz jeszcze od nowa.

Są błędy w serwisie. To jest niezaprzeczalny fakt. A ponieważ jest to serwis służący nauce języka to takie, nawet najdrobniejsze błędy tę naukę utrudniają i irytują. I żeby nie było wątpliwości, ja to rozumiem, że przy takiej ogromnej ilości przykładów takie błędy mogą się zdarzyć. Normalna sprawa. Nie rozumiem natomiast, że nie można te błędy poprawić znacznie szybciej i więcej niż dzieje się to obecnie. A najprościej to zrobić wykorzystując te kilkaset tysięcy osób korzystających z serwisu. Oczywista sprawa, że nie wszyscy, którzy zauważą błąd zechcą go zgłaszać. Nie o to zresztą chodzi. Natomiast każdy użytkownik powinien przynajmniej wiedzieć w jaki sposób może to zrobić. I wystarczy że jedna osoba, która dany błąd zauważy go zgłosi. A sądzę, że obecnie większość użytkowników nie ma pojęcia jak to (czyli zgłaszanie zauważonych błędów) się robi! Proponowałem żeby sam link na dole strony zamiast „Zgłoś sugestię” brzmiał „Zgłoś błąd” lub „Zgłoś błąd/sugestię”. Ewentualnie zrobić dwa osobne linki. Już tylko to by dużo dało. Można też wysłać taką wiadomość informacyjną do wszystkich użytkowników, jaka była wysłana niedawno („Zmiany w regulaminie i polityce prywatności eTutor”). Czyli wiadomość w jaki sposób każdy może zgłosić błąd w serwisie. Oczywiście nie należy wysyłać takiej wiadomości jednocześnie do wszystkich, żeby nie zostać zapchanym zgłoszeniami. Kolejna sprawa, wcale nie najważniejsza, można umotywować użytkowników, aby chciało im się ten błąd zgłosić. Jednym z takich motywatorów mogłoby być przedłużenie dostępu do serwisu o jeden dzień za każdy zgłoszony błąd, który został poprawiony. To byłyby przecież groszowe sprawy. I wcale nie chodzi mi tu o swoją osobę. Bo ja już swoje nazgłaszałem „for free” i chętnie się zajmę tylko nauką.

Tu jeszcze jeden pomysł do rozważenia: aby uniknąć powielania zgłoszeń (konkretniej: przesyłania ich po raz kolejny) w przypadku gdyby zaakceptowano powyższe proponowane przeze mnie zmiany, to można przy elementach, które już zostały zgłoszone i rozpatrzone negatywne dodać małą ikonkę informacyjną np. tzw. zielonego „ptaszka” w prawym górnym rogu z informacją o tym, że ten element został już zgłoszony i rozpatrzony i jednocześnie z prośbą (to wszystko w rozwijalnym okienku po najechaniu lub kliknięciu na niego) o jego ponowne NIE ZGŁASZANIE. Chodzi mi tu o takie przypadki, że nie można w pełni „dopasować” zdania polskiego i angielskiego. Czyli widząc taką ikonkę każdy który ma wątpliwości czy jest to błąd czy nie, czy ktoś już to wcześniej zgłosił czy nie i czy ten użytkownik ma to zgłosić czy nie to wiedziałby wtedy że NIE, że jest to zbędne i ten konkretny przykład zostanie tak jak jest.

Pozwoliłem sobie to dodać jako odpowiedź, a nie komentarz, aby był lepiej widoczny oraz dlatego że jest zbyt długi. Czy coś z tego zostanie wykorzystane zobaczymy. Jeśli nie to trudno, obrażać się nie będę i nadal będę „męczył” mój angielski korzystając z eTutor.

A ScarlettLife, jeśli poczuł/a się urażony/a za mój pierwszy wpis, to niniejszym przepraszam.
K
KBPL
7 lat temuzmieniany: 7 lat temu
tlstar - Masz rację, że link na dole strony "Zgłoś sugestię" jest mało informacyjny co do swojej nazwy. Zupełnie nie kojarzy się z wysyłaniem informacji czy zapytań o ew. błędy i nowi abonenci z pewnością nie do końca wiedzą do czego on służy. Co często widać na forum. Też kiedyś zgłaszałem sugestię :-) , żeby zmienić jego nazwę. A pomysł o "znakowaniu" poprawek (a zwłaszcza ich odrzuceniu) jest z pewnością interesujący. - 7 lat temu
KBPL - Obecnie pewnie jest tak, że tylko nieliczne i te same osoby zgłaszają błędy. Jeśli by zwiększyć tę liczbę osób poprzez ich zachęcenie to pewnie siłą rzeczy wiele zgłoszeń będzie się powtarzać i będą dotyczyć tych już wcześniej „rozpatrzonych”. I dlatego mój pomysł aby „zamknąć” jakiś konkretny przykład (najczęściej będzie chodziło o zdania, ze względu na ich złożoność) to taka ikonka by załatwiała („zamykała”) sprawę. Sam w kilku przypadkach zgłaszałem ewentualny błąd lub sugerowałem zmianę w przykładzie, ale nie zostały one, pewnie słusznie, uwzględnione. Jeśli byłem pierwszym zgłaszającym to w porządku, ale jeśli kolejnym to już była to niepotrzebna fatyga moja i pracownika. cdn. - 7 lat temu
KBPL - cd. Dodatkowo taka ikonka od razu informowałaby, że ten konkretny przykład był zgłoszony i rozpatrzony przez pracownika serwisu, a więc jest „OK”. A więc nie trzeba już się nad nim zastanawiać tylko nauczyć. - 7 lat temu
grd - ~KBPL świetny pomysł, ale może nie "zamykać" poprawionych haseł, bo czasem może to być temat rzeka, ale przycisk nazwać historia edycji/sugestii albo zapytań. Faktycznie ciekawe takie zapytania i odpowiedzi! Jest tylko jedna sprawa - może ich być tysiące. I jeszcze jedna uwaga - jak śledzę forum, tak wiele /większość sugestii z forum zostaje dopisana do haseł. Gorzej z tymi, które były bezpodstawne. Ale odpowiedzi chyba wysyłane są na maila? Więc pozostaje wyszukać. Ale taki przycisk "już to zgłaszałeś" to by był wypas. - 5 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Dziękujemy za wszelkie sugestie. Państwa zaangażowanie ogromnie nas cieszy :) Pragniemy jednak zwrócić uwagę, że ten konkretny wątek dotyczy innego zagadnienia (tj. płatności za kurs), dlatego też prosimy, aby w przyszłości podobne sugestie opisywać w osobnym wątku.

Staramy się zawsze reagować na błędy najszybciej, jak to tylko możliwe. Z reguły obsługa zgłoszenia dotycząca sugestii lub błędu nie trwa dłużej niż 24 godziny (wyjątkiem są weekendy i święta). Jako że otrzymujemy bardzo wiele zgłoszeń - w tym także sugestii zaimportowania nowych haseł do słownika oraz pytań dotyczących np. zagadnień gramatycznych - nie mamy niestety możliwości jeszcze szybszej reakcji.

Rozważymy zmianę odnośnika "Zgłoś sugestię" na "Zgłoś sugestię/błąd", lecz na chwilę obecną nie jestem w stanie zapewnić, że zmiana taka rzeczywiście zostanie wdrożona. Nie chcielibyśmy natomiast dodawać do słownika ikonki informacyjnej o sprawdzeniu danego hasła przez pracownika. Jest to problematyczne pod wieloma względami. Jednym z nich jest przejrzystość strony, byłby to także kolejny element wymagający załadowania, co negatywnie wpłynęłoby na szybkość serwisu, szczególnie na urządzeniach mobilnych.

Pozdrawiamy :)
piotrek0515
Pracownik eTutor
KBPL - Ile jest zgłoszeń to oczywiście nie wiem. Trochę zaskakuje mnie jednak ta duża ilość sugestii nowych słówek. Nie wiem jak wygląda odpowiadanie na takie zgłoszenia, czy na każde osobno (dodatkowa praca) czy nie, bo nigdy nie zgłaszałem. Jak dla mnie tych słów w słowniku jest wystarczająco dużo. Ale jeśli natomiast jest tych zgłoszeń rzeczywiście dużo to może trzeba wprowadzić jakąś automatyzację ich zgłaszania? Np. formularz do zgłaszania nowych słów, odpowiedź byłaby wysłana z automatu ("Dziękujemy za zgłoszenie. Przeanalizujemy i zadecydujemy o dodaniu"). A wszystkie zgłoszenia nowych słów byłyby w jednym miejscu dla pracownika, który decyduje czy dodać konkretne słowo do słownika czy nie. - 7 lat temu zmieniany: 7 lat temu
KBPL - A co do tej dodatkowej ikonki, to przypomnę, że pojawiałaby się ona jedynie w szczególnych przypadkach, może 1 na 1000 więc argument o dodatkowym czasie ładowania odpada na starcie. Niemniej zdaję sobie sprawę, że są argumenty przeciw. Takie jak np. ta wspomniana przejrzystość strony. - 7 lat temu
KBPL - I jeszcze jedna uwaga: moim zdaniem priorytetem powinna być jednak poprawność tego co już jest w serwisie niż rozbudowywanie słownika o jakieś, zapewne w 99%, totalnie rzadkie, niszowe słówka, z którymi zdecydowana większość użytkowników serwisu i tak się nie zetknie. Czyli ważniejsze są zgłaszane korekty niż dodawanie nowych słówek. - 7 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.