S | ScarlettLife |
K | KBPL |
aleksandra.rosiek - @KBPL serdecznie prosimy o nieco większą życzliwość w stosunku do innych Użytkowników. Z góry dziękujemy.
-
6 lat temu
|
|
KBPL - Należałoby chyba bardziej zwrócić uwagę zadającemu pytanie aby (następnym razem) jednoznacznie i bez błędów formułował swoje pytania. Wtedy z pewnością otrzyma tutaj odpowiedź od razu, a nie na następny dzień. A ta życzliwość do zadającego pytanie rozumiem wynika z tego, że przy tej ilości błędów, które znajdują się w płatnym serwisie, i które swego czasu regularnie zgłaszałem (pewnie blisko ze sto korekt) nie otrzymując nic w zamian poza "dziękujemy" (aż mi się odechciało, bo ileż można?) nikt z pracowników "nie chce pierwszy rzucić kamieniem"?
-
6 lat temu
zmieniany: 6 lat temu
|
+1 |
aleksandra.rosiek - @KBPL uprzejmie informuję, że ten wątek powstał wczoraj po godzinie 21. My natomiast pracujemy w godzinach 9:00-17:00, dlatego też odpowiedź pojawiła się w dniu dzisiejszym :). Każdy ma prawo popełniać błędy. Rozumiemy to i staramy się udzielać odpowiedzi najszybciej, jak to możliwe. Pana natomiast prosimy o więcej wyrozumiałości w stosunku do Użytkowników :). Pozdrawiamy.
-
6 lat temu
|
|
KBPL - Pisząc o uzyskaniu odpowiedzi miałem oczywiście na myśli odpowiedź od innych użytkowników. Nie oczekuję, że pracownicy mają odpowiadać od razu przez 24h.
-
6 lat temu
|
+3 |
tlstar - A nie przyszło Ci KBPL choć przez chwilę do głowy, że osoba pisząca na forum jest obcokrajowcem i np. nie włada idealnie j.polskim? Natomiast co do zgłaszania błędów to "dziękuję" też jest chyba miłą nagrodą. A tak na marginesie to wiem, że jakiś czas temu eTutor, znanej mi osobiście osobie, za tego typu "współpracę", przyznał nagrodę w postaci darmowego abonamentu na pewien okres. Nie zniechęcaj się więc :-)
-
6 lat temu
|
+2 |
KBPL - Po pierwsze nie było moim celem obrażanie kogokolwiek. Może moja reakcja była trochę za ostra, za emocjonalna. To wszystko. Chodziło mi przede wszystkim o to, że jeśli zadajemy pytanie na forum i oczekujemy odpowiedzi od innych użytkowników to powinniśmy to zrobić używając zrozumiałego języka, bez błędów. I bynajmniej nie mam na myśli drobnych literówek, które mogą się zdarzyć każdemu. Znam fora, gdzie za tak postawione pytanie byłby od razu ban. A co do ew. użytkownika spoza Polski to nie ja powinienem się tego domyśleć, ale taka osoba powinna to zaznaczyć na wstępie.
-
6 lat temu
|
+2 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
aleksandra.rosiek |
tlstar - Dodałbym jeszcze dla jasności, że po "powrocie" nic, łącznie z powtórkami, nie jest zresetowane. No i jeszcze to, że co jakiś czas eTutor oferuje abonament w cenach promocyjnych, a nawet superpromocyjnych :-)
-
6 lat temu
|
+4 |
tlstar - No i właśnie od 21 czerwca jest "letnia promocja" -35% na eTutor angielski i eTutor niemiecki.
-
6 lat temu
zmieniany: 6 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
abmmichal |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
K | KBPL |
tlstar - Masz rację, że link na dole strony "Zgłoś sugestię" jest mało informacyjny co do swojej nazwy. Zupełnie nie kojarzy się z wysyłaniem informacji czy zapytań o ew. błędy i nowi abonenci z pewnością nie do końca wiedzą do czego on służy. Co często widać na forum. Też kiedyś zgłaszałem sugestię :-) , żeby zmienić jego nazwę. A pomysł o "znakowaniu" poprawek (a zwłaszcza ich odrzuceniu) jest z pewnością interesujący.
-
6 lat temu
|
+2 |
KBPL - Obecnie pewnie jest tak, że tylko nieliczne i te same osoby zgłaszają błędy. Jeśli by zwiększyć tę liczbę osób poprzez ich zachęcenie to pewnie siłą rzeczy wiele zgłoszeń będzie się powtarzać i będą dotyczyć tych już wcześniej „rozpatrzonych”. I dlatego mój pomysł aby „zamknąć” jakiś konkretny przykład (najczęściej będzie chodziło o zdania, ze względu na ich złożoność) to taka ikonka by załatwiała („zamykała”) sprawę. Sam w kilku przypadkach zgłaszałem ewentualny błąd lub sugerowałem zmianę w przykładzie, ale nie zostały one, pewnie słusznie, uwzględnione. Jeśli byłem pierwszym zgłaszającym to w porządku, ale jeśli kolejnym to już była to niepotrzebna fatyga moja i pracownika. cdn.
-
6 lat temu
|
+1 |
KBPL - cd. Dodatkowo taka ikonka od razu informowałaby, że ten konkretny przykład był zgłoszony i rozpatrzony przez pracownika serwisu, a więc jest „OK”. A więc nie trzeba już się nad nim zastanawiać tylko nauczyć.
-
6 lat temu
|
|
grd - ~KBPL świetny pomysł, ale może nie "zamykać" poprawionych haseł, bo czasem może to być temat rzeka, ale przycisk nazwać historia edycji/sugestii albo zapytań. Faktycznie ciekawe takie zapytania i odpowiedzi! Jest tylko jedna sprawa - może ich być tysiące. I jeszcze jedna uwaga - jak śledzę forum, tak wiele /większość sugestii z forum zostaje dopisana do haseł. Gorzej z tymi, które były bezpodstawne. Ale odpowiedzi chyba wysyłane są na maila? Więc pozostaje wyszukać. Ale taki przycisk "już to zgłaszałeś" to by był wypas.
-
5 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
piotrek0515 Pracownik eTutor |
KBPL - Ile jest zgłoszeń to oczywiście nie wiem. Trochę zaskakuje mnie jednak ta duża ilość sugestii nowych słówek. Nie wiem jak wygląda odpowiadanie na takie zgłoszenia, czy na każde osobno (dodatkowa praca) czy nie, bo nigdy nie zgłaszałem. Jak dla mnie tych słów w słowniku jest wystarczająco dużo. Ale jeśli natomiast jest tych zgłoszeń rzeczywiście dużo to może trzeba wprowadzić jakąś automatyzację ich zgłaszania? Np. formularz do zgłaszania nowych słów, odpowiedź byłaby wysłana z automatu ("Dziękujemy za zgłoszenie. Przeanalizujemy i zadecydujemy o dodaniu"). A wszystkie zgłoszenia nowych słów byłyby w jednym miejscu dla pracownika, który decyduje czy dodać konkretne słowo do słownika czy nie.
-
6 lat temu
zmieniany: 6 lat temu
|
|
KBPL - A co do tej dodatkowej ikonki, to przypomnę, że pojawiałaby się ona jedynie w szczególnych przypadkach, może 1 na 1000 więc argument o dodatkowym czasie ładowania odpada na starcie. Niemniej zdaję sobie sprawę, że są argumenty przeciw. Takie jak np. ta wspomniana przejrzystość strony.
-
6 lat temu
|
+1 |
KBPL - I jeszcze jedna uwaga: moim zdaniem priorytetem powinna być jednak poprawność tego co już jest w serwisie niż rozbudowywanie słownika o jakieś, zapewne w 99%, totalnie rzadkie, niszowe słówka, z którymi zdecydowana większość użytkowników serwisu i tak się nie zetknie. Czyli ważniejsze są zgłaszane korekty niż dodawanie nowych słówek.
-
6 lat temu
|
+1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.