J | jkurnik |
pksiezopolska |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
J | jkurnik |
jfifielski - .........................................................
-
8 lat temu
zmieniany: 8 lat temu
|
-2 |
jfifielski - Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
8 lat temu
zmieniany: 8 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
futbolowa |
jkurnik - Trudno mi się z tym zgodzić gdyż wyobraźmy sobie sytuację w firmie zatrudniającej pracowników międzynarodowych. Wiadome jest, że każdy z nich ma opanowany angielski na różnym poziomie i nie zawsze są to "native speakerzy". Z każdym trzeba umieć porozmawiać. Chodzi o to aby mówić. Poza tym takie wolne rozmowy nic nas nie kosztują i w każdej chwili można z nich zrezygnować.
-
8 lat temu
|
+2 |
futbolowa - Osoby rozmawiające ze sobą w pracy na pewno nie są ludźmi, którzy dopiero uczą się języka ;)
Oczywiście, że wolne rozmowy nic nie kosztują, ba, nawet mogą dać sporo frajdy. Ale jednocześnie uczenie się cudzych błędów i utrwalanie własnych, bo nie znamy języka bardzo dobrze, może działać bardzo niekorzystnie. - 8 lat temu |
+1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.