K | krus2 |
renata_k Pracownik eTutor |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
D | danuta1916 |
tlstar - Kompletnie nic się nie zresetowało? Jeśli nic, to znaczy, że zakradł się jakiś błąd w systemie. Bo to jeszcze ze 2 tyg. temu działało.
-
7 lat temu
|
|
tlstar - Nie odpowiedziałaś, czy zupełnie nic się nie zresetowało. Jeśli faktycznie NIC z tych rzeczy, które powinny (po zatwierdzeniu zgodnie z instrukcją swoim hasłem do serwisu), to znaczy, że jest jednak jakaś "awaria" systemowa. I w takim przypadku polecam napisać mail na [...]@etutor.pl. Osoba z mojej rodziny na przełomie roku resetowała swoje konto i wszystko to co powinno prawidłowo się wyzerowało. Osobno jedynie należy usunąć "ręcznie" stworzone własne listy z opcji "Twoje słówka".
-
7 lat temu
zmieniany: 7 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
aleksandra.rosiek |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.