Proszę pomóżcie! Chcę zapłacić za kurs ale mam problem ponieważ nie mam telefonu stacjonarnego, tylko komórkowy i dostaję informację że ten numer jest źle skonfigurowany. Mieszkam w Angli -może to jest problem.Dzwoniłam do mojego banku że mam problem,ale powiedziano mi że mój numer jest ten sam co wpisuje.Nie mam pojęcia.
Proszę pomóżcie! Chcę zapłacić za kurs ale mam problem ponieważ nie mam telefonu stacjonarnego, tylko komórkowy i dostaję informację że ten numer jest źle skonfigurowany. Mieszkam w Angli -może to jest problem.Dzwoniłam do mojego banku że mam problem,ale powiedziano mi że mój numer jest ten sam co wpisuje.Nie mam pojęcia.
W którym momencie podczas dokonywania płatności występuje problem? Czy próbowała Pani pozostawić pole z numerem telefonu puste? Czy podając numer telefonu, wpisuje Pani numer kierunkowy kraju?
Jak potwierdzam moje dane.Próbowałam zostawić pole puste, wpisywałam z kierunkowym na Anglię, opuszczałam to miejsce ,nawet wpisałam numer mojej siostry z polski i nic. Z resztą wpisów nie ma problemu.
Prosimy o przesłanie na nasz adres e-mail podany na stronie Kontakt zrzutu ekranu problematycznego formularza lub informacji, jakiego sposobu płatności on dotyczy (przelew elektroniczny, karta kredytowa, PayPal?).
Romjrg,
Dostępny będzie cały materiał. Podczas okresu abonamentowego można korzystać ze wszystkich dostępnych w ramach danego kursu lekcji, otwierając je dowolną ilość razy.
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.