P | Pascow |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Orsola |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
D | dududojo |
M | mach12 |
japonskiwachlarz - Serdecznie przepraszamy za wszelkie powstałe problemy. Błąd został już naprawiony przez naszych programistów.
-
11 lat temu
|
+1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
jerzy_pozoga |
Ewa-Sally - Dwa lata masz problem i do tej pory nie dopilnowałeś naprawienia? 8-O
Całkowicie się z tobą nie zgadzam w jednej kwestii: ZAWSZE WARTO być grzecznym. Przynajmniej zachowuje się szacunek do samego siebie. Natomiast konsekwencja i wytrwałość w dążeniu do celu nijak nie stoi w sprzeczności z grzecznością. - 11 lat temu |
+1 |
jerzy_pozoga - Hi Ewa-Sally, Aktualnie jestem w oczekiwaniu na naprawę występującego problemu. Kłódki u mnie porastały w miarę upływu czasu. Dzisiaj 127 sztuk, jutro policzę poraz kolejny a potem już NIE będę grzeczny. JKP
--------------------- Ps.Ja,jestem pracownikiem w zakładzie produkcyjnym d/s. utrzymania ruchu. Jestem zobowiązany do utrzymania toku produkcji przez całą dobę. - 11 lat temu zmieniany: 11 lat temu |
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
japonskiwachlarz |
japonskiwachlarz |
jerzy_pozoga - Dziekuję japonskiwachlarz, Dziękuję za zaangażowanie w zaistniałym problemie. Ja, już nie mam "kłódek". Ja już powtarzałem słowka oraz zdania bez kłopotów.Pozdrawiam. JKP
-
11 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
r.czekalewski |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Dostęp do powtórek po wygaśnięciu abonamentu
Co się dzieje z kontem po zakończeniu abonamentu?
Polecanie serwisu eTutor a bonusy dla użytkowników
Koniec abonamentu a możliwość wykonywania powtórek
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.