ZALOGUJ SIĘ

Dlaczego pojawia się problem z wylogowaniem się z profilu?

12 lat temuostatnia aktywność: 12 lat temu
Witam,
Mam problem z wylogowaniem się.
Co prawda w prawym głównym rogu jest taka opcja, ale po kliknięciu zanika i nie mogę się wylogować...
Proszę o szybką odpowiedź.
Dziękuję i pozdrawiam,
Kamila
K
kammat8952
a.kosmal - @kammat8952, w pierwszej kolejności proponuję skorzystać ze strony pomocy: www.etutor.pl/pomoc/problemy.php i sprawdzić, czy posiada Pani zainstalowane wszystkie dodatki niezbędne do prawidłowego działania serwisu.
Jeśli tak, proszę spróbować wyczyścić pamięć podręczną (cache) i ciasteczka (cookies) przeglądarki. Opcje czyszczenia w.w. są dostępne pod skrótem klawiszowym Shift+Ctrl+Delete.
Proszę również upewnić się, że wszelkie dodatki blokujące pojawianie się reklam na stronach (typu Adblock) są wyłączone w czasie korzystania z serwisu eTutor.

Gdyby problem nadal występował, prosimy o kontakt pod adresem [...]@etutor.pl
- 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 7

Nie wiem czy wystarczająco szybko odpisałem... ale musi się dac wylogować.
Zamknij przeglądarkę i wyloguj się znowu.
Jak nic nie da, to restart kompa.

Moze dales aby zapamietało haslo i to Ci sie pokazuje cały czas.
Będziesz musiał wtedy w opcjach wyczyścić.
DAD

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Niestety nadal nie mogę się wylogować...
Po kliknięciu w to tzw.kółeczko w prawym górnym rogu ono zaraz zanika i pojawiają się ustawienia
K
kammat8952
12 lat temuzmieniany: 12 lat temu
ebajak - Dokładnie mam ten sam problem po raz pierwszy..być może po zmianie paska coś nie działa jak powinno??
- 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Trzeba kliknąć w tą strzałeczkę w dół (v) obok "kółeczka" to się wszystko pokaże (Nazwa użytkownika i jego e-mail, Języki, Ustawienia, Cele nauk, Dane konta i >Wyloguj<) i nie zaniknie. Przynajmniej tak jest u mnie. Pozdrawiam :)
asia108
12 lat temuzmieniany: 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Niestety mnie rownież sie pojawia ten problem po raz pierwszy i nie mogę sie wylogowac bo zbyt szybko znika pasek 'wyloguj' - może po zmianie pierwszej strony coś sie popsulo, może to tylko występuje na rożnych sprzetach - czy macie problem na komputerze czy na tablecie? Ja mam problem z wylogowaniem w tym tyg. na iPadzie..
E
ebajak
kammat8952 - Witaj,
Ja właśnie też korzystam a Ipada... I problem nie znika...
Jutro sprawdzę na innych komputerach w biurze i w domu to dam Ci znać czy dzieje się to samo.
Teraz wracam dopiero z urlopu nie miałam możliwości sprawdzenia tego na innym sprzęcie.
Pozdrawiam,
Kamila
- 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

U mnie nadal na IP nie ma szans na wylogowanie i to od tego tygodnia. Dziwne, rownież spr.na innym komp. Dziekuje i czekam na info - pozdrawiam rownież po urlopie.
E
ebajak
kammat8952 - Witam serdecznie,
Dziękuję-urlop się udał. Należał mi się po tak ciężkim roku.
Wracając do Naszego tematu to nadal problem nie znika chociaż dzisiaj u mnie w biurze jeden jedyny raz na laptopie udało mi się wylogować a kolejnym razem już niestey nie. Na Ipadzie niestety bez zmian. Wygląda na to, ż utrudnili Nam naukę...
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
- 12 lat temu
ebajak - Dziekuje bardzo. U mnie nadal bez zmian..cóż ;) Miłej nauki mimo wszystko. Pozdrawiam.
- 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Dodaliśmy osobną ikonkę do wylogowania (całkiem po prawej) w pasku menu dla użytkowników iPadów. Prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej (cache) przeglądarki jeśli nowa ikonka się nie pojawia. Pozdrawiamy :)
japonskiwachlarz
ebajak - Dziekuje ale u mnie nadal bez zmian, czyli nie mogę sie wylogowac i nie wiedzę new ikony. Jak powinnam wyczyścić pamięć cache aby pomogło? Wcześniej nie miałam z tym problemów na IPadzie czy laptopie.
Bede wdzięczna za podpowiedź. Pozdr.
- 12 lat temu
kammat8952 - Ja niestety też w dalszym ciągu nie mogę się wylogować a ikonka w ogóle się nie pojawiła.
Właśnie, a jak wyczyścić pliki cookie?
- 12 lat temu
japonskiwachlarz - Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się w tym tygodniu jeszcze wprowadzić ponowne poprawki.

Czyszczenie plików tymczasowych w przeglądarce Safari na iPadzie: Ustawienia > Safari > Wyczyść Cache / Wyczyść Ciasteczka

Pozdrawiam :)
- 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Witam,
Ja nadal nie mogę się wylogować przy użyciu ikonki w prawym górnym rogu!!!
Technicy mieli coś z tym zrobić...
Oprócz tego nie wyswietlają mi się paski na zielono lub żółto w rubryce Tygodniowy Plan nauki pomimo tego, że wykonałam już 150% założonego na ten tydzień programu.
Proszę o pomoc i potraktowanie sprawy jako pilnej!!!
Pozdrawiam,
K
kammat8952

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.