DAD |
A | Arkadius.k |
knorwid - Pełne poparcie. Nie pamiętam promocji z egzaminem dla dotychczasowych użytkowników. Swoją drogą - może właśnie o nabijanie statystyk chodzi...
-
11 lat temu
|
+3 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
jerzy_pozoga |
DAD - To chyba kwestia przeglądarki i wyszukiwarki.
Nie mniej, powinien być normalny link, w którego powinno się tylko kliknąć :) - 11 lat temu |
0 |
jerzy_pozoga - Wczoraj również byłem zmartwiony. Zauważyłem u mnie brak aktywnych linków we wszystkich moich poprzednich pisanych tekstach. Pytałem się kolegi i również ma ten sam problem.
Pozdrawiam, JKP - 11 lat temu |
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
zorija |
japonskiwachlarz - Postaramy się w nadchodzących dniach poprawić formatowanie tekstu w działach forum. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
-
11 lat temu
|
|
jerzy_pozoga - Dzięki japonskiwachlarz i zespołowi eT za przywrócenie aktywnych linków.
Aktywne linki bardzo ułatwiają mnie surfowanie w oceanie informacji na eT. Dziękuję. JKP - 11 lat temu |
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
pako Pracownik eTutor |
DAD - Pako
Świetny ruch. Faktycznie lepiej tak, niż oddawać bardzo dużą prowizję serwisom. Brawo. - 11 lat temu |
+1 |
Arkadius.k - Może zamiast wymuszać kontakt z obsługą, lepiej zrobić mailing do osób, którym konta wygasają? Np. tydzień wcześniej. Wy oszczędzicie czas pracownika, który musi na wszystko odpowiedzieć, a Ci, którzy akurat na ten wątek nie wejdą, będą dziękować, że eTutor dla o swoich użytkowników.
- 11 lat temu |
+1 |
renata_k - Witam,
@Arkadius.k - osoby, którym kończy się abonament są o tym powiadamiane mailowo. Kontakt z Działem Obsługi jest najlepszy z tego względu, że możemy wtedy poinformować użytkownika o bieżących promocjach oraz indywidualnie rozpatrzyć jego potrzeby. Dlatego proszę się nie martwić o nasz czas :) Pozdrawiam :) Renata Dział Obsługi Klienta ;) - 11 lat temu |
+2 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.