ZALOGUJ SIĘ

jak napisać referencje po angielsku dla pracownika planującego szukać pracy w Wielkiej Brytani?

zmodyfikowany: 12 lat temuostatnia aktywność: 12 lat temu
samatii
futbolowa - W jakim sensie: "jak"? Pytasz o treść czy formę? - 12 lat temu
samatii - pytam o treść i o formę, sytuacja wygląda tak że pełniłam funkcję ambasadora firmy na uniwersytecie, i jeśli chce referencje to musze je sama napisać, przyznam ze siedziałam nad tym dziś kilka godzin... i mam dopiero wstępną polską wersje, naprawde nie bardzo wiem jak to powinno wyglądać ptofesjonalnie po angielsku dlatego prosze Was Drodzy Użytkownicy pomóżcie
- 12 lat temu zmieniany: 12 lat temu
futbolowa - Najlepiej znajdź jakiś gotowy szablon [pełno tego w sieci], żebyś wiedziała jak to ma wyglądać 'na pierwszy rzut oka'. Napisz sobie wersję po polsku, spróbuj przełożyć na angielski, a tutaj ktoś na pewno będzie tak miły i poprawi ewentualne błędy :) - 12 lat temu
samatii - Dziękuje Futbolowa :) Wkońcu napisałam te referencje po angielsku ale jednoznacznie wymagają one korekty i przełożenia na zaawansowany angielski, czy ktoś bedzie tak uprzejmy by mi w tym pomóc?
- 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.