ZALOGUJ SIĘ

Nauka a znudzenie i brak motywacji

2 lata temuostatnia aktywność: 2 lata temu
Lekcje są ciekawie skonstruowane ale mnie trochę ta forma nudzi, brakuje mi rywalizacji, dynamiki...sama nie wiem w tym momencie nie mogę się zmotywować żeby po przerwie wrócić do tej formy nauki.
Gawra76
piotr.grela - Zero nauki gramatyki, odrobinka, Netflix lub czytnik ebooków np. Kindle dla rozrywki i na początku 5-10 minut dziennie nauki słówek na Etutorze ale codziennie aby wbić się w rutynę. - 2 lata temu zmieniany: 2 lata temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 2

Platforma jest rozbudowanym narzędziem z wieloma funkcjonalnościami. Wierzymy, że poznając ją lepiej, każdy znajdzie swój indywidualny sposób na naukę.

Zachęcam do zapoznania się z dodatkowymi funkcjami dostępnymi na platformie eTutor, które mam nadzieję pomogą w czerpaniu większej przyjemności z kursu:

- tworzenie zestawu list słówek, dzięki nim możemy uczyć się słów, które dotyczą naszych zainteresowań.
Szczegóły dotyczące tworzenia własnych list słówek - https://www.etutor.pl/help/adding-words-to-repetitions
Informacje o tworzeniu zestawów list słówek - https://www.etutor.pl/help/special-repetitions

- lekcje specjalne poruszają konkretne zagadnienie, które ciekawie urozmaicą regularną naukę: https://www.etutor.pl/lessons/en/special

- nauka przez zabawę dzięki grom językowym: https://www.etutor.pl/games

-materiały filmowe, które udostępniamy na Blogu i naszym kanale YouTube zgłębią wiele tematów gramatycznych i ciekawostek językowych: https://www.etutor.pl/blog https://www.youtube.com/channel/UCt6614L-TFmCSI3x1MbxIow
adrianna.wu
Pracownik eTutor

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Z 5-10 minut proponuję w szybkim tempie przejść do ok 45 minut dziennie. Najlepiej się uczyć, jak już jest się przygotowanym do dłuższego wysiłku, od 1 do 2 godzin dziennie. I nie warto przekraczać tego czasu - można się szybko wypalić i zniechęcić. eTutot ma tak dużo różnych funkcji, że na pewno każdy coś znajdzie.

Na początek (świeżaki) - używamy buldożera, żeby wytyczyć główne szlaki nauki - do tego celu: przerobienie nowej lekcji. Potem czyścimy naukowe szlaki, udoskonalamy je i budujemy krawężniki, chodnik, asfalt - do tego służą powtórki. Potem za pomocą gier językowych budujemy przydrożne atrakcje, ławki itp - taką użyteczność zapewniają ciekawe gry typu krzyżówki, pamięć, wisielec, dyktowanie zdań itd.

Gdy występuje znużenie nauką, najlepiej zmniejszyć aktywność buldożera - nie robić wielu nowych lekcji. Czyszczenie szlaków i przydrożne atrakcje najlepiej utrzymać na stałym poziomie lub nawet na jakiś czas zmniejszyć - czyli powtórki constans lub trochę ich mniej, zaś więcej gier językowych.

W taki to sposób można się dużo nauczyć, w odpowiednim momencie włączać buldożer językowy i wytyczać nowe szlaki edukacyjne - potem je udoskonalać powtórkami i gierkami. Tak to sobie wykombinowałem.
Marcin48
2 lata temuzmieniany: 2 lata temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Podobne wątki