A | atpo |
wickedwitch |
londynwarszawianka - Jak to rozroznic i uczyc sie? Najlepiej dzielic te slowka na grupy takie jak: czasownik, przymiotnik, rzeczownik i do kazdego dodac jedno krotkie zdanie, aby wiedziec jak dany wyraz uzywac.
Jako przyklad I grupa: Imagine/imaginary/imagination 1. Imagine (to czasownik) + zdanie do nauki na pamiec: I can imagine that I'm a boss. 2. Imaginary (to przymiotnik) + zdanie: In my dream I had imaginary friends. 3. Imagination (to rzeczownik) + zdanie: I have a big imagination. Nauka jezyka obcego to uzycie wyobrazni i skojarzen myslowych, razem polaczone daja efekt :) - 2 lata temu |
+3 |
londynwarszawianka - Kazda grupe wyrazow pogrupowalabym w nastepujacy sposob:
Rzeczownik (noun) + czasownik (verb) + przymiotnik (adjective) + przyslowek (adverb) I grupa wedlug wzoru: Imagination/imagine/imaginary - noun/verb/adjective II grupa: Occupant/occupancy/occupy/ occupied - 1st noun (occupant is a person)/2nd noun/verb (occupy)/adjective (occupied) III grupa zostawilabym bez zmian: Request/require/requirement - noun/verb/noun, gdyz requirement to polaczenie; require + -ment koncowka. - 2 lata temu zmieniany: 2 lata temu |
+4 |
londynwarszawianka - Slownik diki ma wedlug tej metody pogrupowane slowa z podzialem na rzeczownik, czasownik, przymiotnik.
Inna sprawa, ze rzeczywiscie jest duzo odnosnikow do danego slowa, jak sie tego uczyc? Trzeba zastosowac rozne techniki pamieciowe. Cwiczenie (ortograficzne) pomocne w nauce jezyka: piszemy na kartce 10 wyrazow do nauczenia, kazdy z tych wyrazow osobno jako fiszke. Patrzymy na wyraz przez pare sekund, potem zamykamy oczy, aby zobaczyc w wyobrazni dany wyraz i nastepnie piszemy na kartce. Na koncu sprawdzamy, czy dobrze napisalismy. Pisanie poprawia nasza zdolnosc rozrozniania wyrazow, po tym cwiczeniu bedzie latwiej je rozroznic jako noun, verb, adjective. - 2 lata temu zmieniany: 2 lata temu |
+1 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.