Zastosowanie interaktywnych, multimedialnych i personalizowanych ćwiczeń powoduje, że uczestnicy o różnych stylach uczenia się znajdują w eTutorze narzędzia pasujące do ich osobistych preferencji zdobywania wiedzy.
Połączenie tekstów, obrazów, dźwięków, szczegółowych wyjaśnień i ciekawych informacji aktywizuje uczestników, a także wspomaga zapamiętywanie nowej wiedzy oraz ćwiczenie nowych umiejętności.
Każda lekcja na platformie językowej eTutor trwa tylko 15 minut i jest mocno zróżnicowana – po to, by poznawanie języka obcego było szybkie, ciekawe i efektywne. Przez to lekcje bardziej angażują w naukę i zwiększają jej skuteczność.
Opisom słówek i wyjaśnieniom zagadnień gramatycznych w eTutorze towarzyszą liczne przykłady użycia, materiały multimedialne i inteligentne powtórki.
Setki dialogów nagranych przez native speakerów pozwalają osłuchać się z językiem angielskim i niemieckim w codziennych sytuacjach – życiowych i zawodowych.
Użytkownicy kursów językowych dla biznesu eTutor mogą we własnym tempie zapoznać się ze wszystkimi materiałami dostępnymi w tej obszernej bibliotece audio. Opcja wielokrotnego odtwarzania nagrań oraz możliwość korzystania z kontekstowych tłumaczeń i transkrypcji gwarantuje komfort oraz skuteczność nauki.
Grywalizacja motywuje do rozwoju, nagradza za aktywny udział w kursie, wciąga w proces nauki. A szczególnie wtedy, gdy – tak, jak w eTutorze – gry językowe są tworzone dynamicznie i dostosowywane do indywidualnego użytkownika.
Lekka formuła, krótkie i wciągające zadania, bezstresowe ćwiczenia – to cechy gier wykorzystywanych w kursach językowych dla firm dostępnych w eTutorze. Wśród nich są m.in.: dopasowywanie par, krzyżówki, „wisielec”, trener wymowy, gry pamięciowe, scrabble, dobieranie obrazków lub podpisów czy nauka ze słuchu.
Ten największy na świecie multimedialny słownik angielsko-polski i polsko-angielski zawiera ponad 410 tys.
haseł i ponad 2,9 mln przykładowych zdań, a także idiomy, popularne wyrażenia i phrasal verbs.
Naukę słówek przyspiesza interaktywne połączenie słownika z lekcjami i ćwiczeniami oraz zobrazowanie tłumaczeń dodatkowymi wyjaśnieniami:
nagraniami native speakerów, obrazkami, przykładami użycia oraz powiązanymi zwrotami.
Diki.pl ułatwia zarówno naukę ogólnego słownictwa, jak również terminologii specjalistycznej i branżowej.
Ma wbudowane m.in. słowniki: medyczny, prawniczy, marketingowy, informatyczny oraz biznesowy.
Kursy języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor wspierają naukę specjalistycznej oraz branżowej terminologii. W ten sposób spełniają wymagania pracodawców o różnych potrzebach oraz pomagają uczestnikom kursów przygotować się do komunikacji w codziennych sytuacjach w życiu zawodowym i prywatnym. Kursy eTutor są połączone ze słownikiem diki.pl, który zawiera ponad 410 tys. haseł z wielu branż.
Znajomość biznesowego języka angielskiego pozwala skutecznie i swobodnie pracować z zagranicznymi klientami, partnerami oraz współpracownikami.
Z kursem angielskiego dla biznesu na platformie eTutor można nauczyć się słówek i wyrażeń z wielu obszarów tematycznych, m.in.: zarządzanie, finanse, sprzedaż, marketing, HR, korespondencja, praca w zespole, rozwój osobisty, kariera, organizacja pracy, negocjacje.
Ten moduł pomoże pracownikom zaangażowanym w organizowanie prezentacji biznesowych i osobom występującym publicznie w języku angielskim, ucząc terminologii oraz podpowiadając:
Ten moduł będzie użyteczny dla pracowników prowadzących negocjacje i kluczowe rozmowy biznesowe z klientami oraz partnerami swojej firmy. Przez udział w lekcjach eTutora dla biznesu poznają ważne słówka, idiomy, zwroty oraz:
Praca we współczesnych firmach często wiąże się z podróżami, dlatego jednym z tematów kursu Business English są słówka, wyrażenia i konstrukcje gramatyczne stosowane podczas:
Dla menedżerów oraz pracowników działów HR szczególnie ważne będą m.in. te moduły kursu angielskiego dla biznesu, które dotyczą:
Z modułów poświęconych sprzedaży i obsłudze klienta skorzysta wielu pracowników, nie tylko z działów sprzedaży, ponieważ to w tym miejscu mogą nauczyć się zwrotów związanych m.in. z:
Z myślą o działach marketingu, reklamy, promocji i e-commerce zostały opracowane lekcje poświęcone tematom takim jak:
Najpopularniejsza w Polsce platforma językowa eTutor jest również dostępna w postaci aplikacji na urządzenia mobilne – iOS, Android i Huawei.
Z dowolnego miejsca i o każdej porze uczestnicy kursów mogą korzystać ze wszystkich lekcji, ćwiczeń, powtórek, gier i słowników eTutora.
W drodze do pracy, na lotnisku, w parku – teraz można uczyć się wszędzie. Bezproduktywne przeglądanie Internetu można zastąpić nauką przez zabawę.
A kursy są tak wciągające, że uczestnicy porównują naukę do takich przyjemnych zajęć jak korzystanie z mediów społecznościowych.
Testy poziomujące
Przed rozpoczęciem zajęć wszyscy uczestnicy kursów angielskiego i niemieckiego dla firm wykonują test gramatyczno-leksykalny. Celem tej weryfikacji jest określenie obecnego poziomu językowego kursanta, jego mocnych i słabych stron oraz indywidualnych potrzeb językowych.
Testy okresowe
Kursanci regularnie wypełniają testy oceniające ich postępy w nauce. Dzięki temu pracodawca ma stały wgląd w rozwój językowy pracowników. Dodatkowo, przez wykonywanie powtórek i ćwiczeń, kursanci uzyskują informacje zwrotne na temat mocnych stron i elementów, które wymagają poprawy.
Motywowanie do nauki
Narzędzia zachęcające do korzystania z platformy – na przykład grywalizacja.
Możliwość losowania nagród dla firmowych liderów w nauce z eTutorem.
Intensyfikowanie postępów
Raporty i analizy pokazujące postępy w nauce poszczególnych osób i całej firmy.
Rozwiązania zachęcające do nauki i informujące o postępach – na przykład alerty.
Zwiększanie frekwencji
Narzędzia wspierające onboarding pracowników.
Możliwość wdrożenia komunikacji z uczestnikami dostosowanej do potrzeb firmy.
Monitorowanie statystyk
Statystyki aktywności i postępów dla poszczególnych osób i na poziomie globalnym.
Indywidualne raporty dostosowane do potrzeb konkretnej firmy.
Wdrożenie platformy językowej eTutor jest bezpłatne oraz nie wymaga obsługi ze strony działów HR i działów technicznych. Pracownicy zainteresowani nauką samodzielnie rejestrują i uczą się na platformie. Pracownicy HR mogą monitorować osiągane postępy w nauce oraz zwiększać zaangażowanie na platformie przez onboarding, komunikację oraz konkursy z nagrodami.